dinsdag 15 januari 2019

Dinsdag poppendag :)

Nog voor de jaarwisseling moesten 
mijn man en ik even bij de Karwei zijn
Je raadt nooit wie wij daar tegen kwamen ;) 
Of misschien toch wel, inderdaad Julia 
Hallo Julia, wat ben jij nu aan het doen?
O, ik ben bij de behangetjes aan het kijken
Ik kijk of er iets bij zit wat ik leuk vind
Hoezo dat?
Jaaaaa, ze deed echt heel geheimzinnig
Vind jij het hier ook zo warm Anita?
Ja klopt, ik heb mijn jas al los gemaakt 
Zo kan ik niet kiezen hoor, bah wat benauwd
Ik laat Julia maar even alleen
Duidelijk een gevalletje keuzestress :)
Maar even later zie ik haar weer
Ditmaal bij de verf
Ik kan het toch niet laten, wat ga je verven Julia?
Ik verklap nog niets Anita
mmm en daar kan ik het mee doen
Als ik haar bij de kwasten zie, vraag ik maar niets meer
Anita, mag ik straks met jullie mee terug rijden?
Jij mag altijd mee hoor!
Ondertussen weet ik nog niets
Wat kan Julia goed een geheim bewaren ;)

Eenmaal thuis hoor ik haar nergens over
Maar als ik een paar dagen later van mijn werk kom
Tot mijn verbazing zit ze bij J op de bank
samen met mijn Ipad
De twee lijken dikke vrienden
Heeft Julia nu een haarband in? 

Wat een geheimzinnigheid 
Ik ben reuze nieuwsgierig 
Waar gaat dit allemaal over!!

Kom dan gaan we bij de andere poppen en 
hun moeders kijken, want hier worden we toch niet wijzer ;)








10 opmerkingen:

  1. 😀😀😀 ze heeft jou en ons echt heel nieuwsgierig gemaakt. Wat zou ze toch van plan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg! En nu moeten we zeker een hele week afwachten wat ze van plan is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm als ik het goed inschat, gaat er verbouwd worden bij je of je wil of niet. Sterkte.:) groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat maar goed gaat, Anita... Straks verbouwt ze even je atelier als je werken bent! Dat kan toch niet de bedoeling zijn... Of zou ze niet als Saar een eigen huisje hebben en daar aan het klussen zijn? Haar outfit is er anders wel geschikt voor met die haarband... Misschien zit ze een instructiefilmpje te kijken met J... Nou, we moeten vast rustig afwachten tot volgende week...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een gevalletje opknappen of verbouwen. Ik zou het toch maar een beetje in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je ons nu echt in spanning laten tot volgende week dinsdag???? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze maakt niet alleen jou nieuwsgierig maar ons ook. Want dat ze grootse plannen heeft is een feit.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...