vrijdag 4 januari 2019

Ik had er zin in ;)

Door alle feestdagen 
is de dinsdag poppendag er een beetje bij ingeschoten 
Ach, het kan toch ook een keer op vrijdag een poppendag zijn ;)
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn zoon deze lantaarn
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg de laatste tijd 
wel vaker van hem een lantaarn ;)
Eerst dacht ik even, waar ga ik deze neerzetten
Maar dat was snel bedacht!
Ik wilde mijn planken in de keuken weer een keer restylen :)
Leuk een lantaarn en als vanzelf kwam daar mijn haaknaald al aan ;)
Zien jullie haar ook?
Hallo muisje, kom maar hoor niet zo verlegen
Met die verlegenheid valt het wel mee hoor 
Want toen ik katoen pakte voor een kerstmuts
was ze heel resoluut, ik hoef geen kerstmuts hoor Anita
Waarom niet, omdat ik niet in de doos met kerstspullen wil verdwijnen
Nee ik ga hier in de keuken wonen, in je nieuwe lantaarn

Ja, dat is eigenlijk wel een gezellig idee 
Kijk haar staan :)
Zo kan ik alles goed in de gaten houden Anita
Waar staat eigenlijk je kaas?
Voordat ik naar boven ga, naar bed, 
ga ik nog even langs bij Sophie
Sophie is zelf al in haar Lantaarnhuisje gegaan 
Slaap zacht, kleine Sophie


10 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtige lantaarn en een schattige bewoonster ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O o, als dat maar goed gaat, een muis in je keuken. Maar deze lieverd zal vast overal vanaf blijven. En ze heeft een super gezellig huisje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zoon wist gewoon dat je er wel weer een bestemming voor zou hebben en zie daar: een schattig muisje dat wil wonen in de lantaarn. Wel oppassen dat ze zich niet gaat misdragen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lantaarn! Goede smaak heeft je zoon. En wat een schattige bewoonster heb je erbij gemaakt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk en lantaarns heb je nooit genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaaaa, en ik zeg op IG nog wel dat muisje vast van je kaas af blijft?!? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuke lantaarn met een superleuke muis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Zo'n lantaarn vind ik super tof en ideaal als huisje blijkbaar. Het muisje is toch een slimmerd hé. Vanuit huisje volledig het zicht hebben over alle lekkernijen in de keuken. O jee, let maar op met de kaas! Hihihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lantaarn, een perfect huisje voor een lief muisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach nee, geen poppendag met de feestdagen... Ze waren hier zo uitgelaten dat ik ze toch met geen mogelijkheid op de foto kon krijgen ;)
    Je hebt echt een hele mooie lantaarn gekregen van je zoon! Daar zou ik ook blij mee zijn. En wat leuk zoals je een en ander hebt neergezet op de keukenplank, echt gezellig en een blikvanger...
    Ik hoop maar dat Sophietje 's nachts niet naar de kaas op zoek gaat, want je hebt echt hele sterke muizen hoor, die hun handjes niet omdraaien voor een koelkastdeur...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...