dinsdag 29 januari 2019

Dinsdag poppendag :)

Er is hier iemand die 
heel blij is dat het weer dinsdag poppendag is
Julia kan niet wachten om al het nieuws te vertellen ;)
Want Julia heeft namelijk een nieuw bed :)

He, Julia wat zie ik nu, heb je dat paarse broekje al aangedaan?
Anita heb je mijn kledingrek gezien,
 ik had niets om aan te doen
Ik geloof er niets van, maar toe maar

Wat een mooi bed Anita, daar ben ik blij mee
Maar waar is het beddengoed?
Dat komt er nog aan juffie ongeduld 
O, wat een lieve bloemetjes :)
Kijk maar even of je bed lekker ligt
Het matras ligt heerlijk Anita
Pffft heb ik even geluk ;)
Mijn appartement is nog wel heel kaal hoor
en ik heb ook nog geen gordijntjes 
Ja hoor eens Julia het gaat niet allemaal tegelijk!!
Maar kijk eens ik heb nog iets voor je
Wat een leuk kastje, daar kan ik 
fijn allerlei spulletjes in opbergen :)
De kleur vind ik ook mooi
Heb je een fijn bed en een mooi kastje Julia
Weet ik Anita, daar ben ik ook heel blij mee
Wanneer denk je dat mijn gordijnen klaar zijn?

Ligt het nu aan mij of vinden jullie Julia ook
een beetje ongeduldig!

Voor nu moet het toch even genoeg zijn
Volgende week zien we wel weer verder
Er is vast en zeker nieuws bij de 
andere poppen en hun poppenmoeders :)






13 opmerkingen:

  1. Wat zal jij lekker slapen in dat prachtige bed, Julia! Ik denk dat je heerlijk weg droomt onder het fantastische dekbed dat Anita voor je heeft gemaakt... Ik krijg er gewoon zelf slaap van, hoewel ik net uit bed ben :) Jij boft geweldig met zulke creatieve en handige poppenouders!
    Mooi broekje heb je aan Julia.., maar ik dacht dat het groen was? Of heeft Anita nu een nieuw broekje voor je gemaakt? Ik vind dat je het mooi hebt gecombineerd hoor met het okergele vestje. Natuurlijk wil je graag meteen je nieuwste kleren aan, dat snap ik best!
    Fijne dag en succes met de inrichting van je appartement!
    Groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofkont. Dat bed zal vast lekker slapen onder zo'n snoezig dekbed. Enne Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd dus rustig aan. Voor een goede inrichting moet je de tijd nemen, volgens Saar.
    Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de gordijnen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg Julia, wat heb je al veel meubels! Super mooi! Die gordijntjes komen echt wel. Weet je wat, waarom ga je niet een mooie tekening maken, die kun je aan de muur hangen, dan ziet het er nóg gezelliger uit bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een mooi bed en een super gaaf kastje.
    Ben ik wel benieuwd hoe de buitenkant van dit huisje eruit ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi bed en ook prachtig, dat kastje! Julia: het kan niet allemaal tegelijk, hoor! Geniet van wat je hebt en droom maar lekker van wat er nog kan komen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt het gezellig bij Julia. Wat zal ze lekker slapen in haar mooie bed en het prachtige dekbed. Maar ze is idd wel een juffertje ongeduld hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt in elk geval al slapen in je appartement. Je hebt een prachtig bed met een prachtige lakenset. En ook zo'n mooi kastje. Ik word gewoon een beetje jaloers op al dat moois.
    Maar wees alsjeblieft wel geduldig hoor. Je moet Anita wel te vriend houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief poppetje. En wat ligt ze daar lekker in bed : )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk bed heb je! Wat een gelukje.
    En Anita ik ga jou een mail sturen ik ben zo benieuwd hoe jij dat huis maakt. Het met wel heel groot zijn! Ik wil dat ook graag doen maar weet niet hoe en waar te beginnen. Ik hoop op tips van jou. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk , een nieuw bed en een nieuwe kast en dan ook nog van die leuke kleding aan. Heb je dat allemaal zelf gemaakt ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat een leuk bedje en dat kastje ook zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...