vrijdag 1 februari 2019

Wellness..... Crea 5219

Toen Elizabeth een tijdje terug 
voorstelde met Crea 5219 mee te doen
Dacht ik nee, dat is niets voor mij 
druk, druk, druk

Maar ik zag wel al hele leuke inzendingen 
voorbij komen bij de deelneemsters :)
Dat bracht me toch op andere gedachte 

Vandaag doe ik mee en wie weet ;)

Wellness 
is het woord van deze week

Als ik aan Wellness denk is dat voor mij:

Lekker op je gemak ontbijten :)
Genieten van een wandeling
&
Niet veel verplichtingen die dag 
Warme chocomel met iets lekkers :)
Haken aan mijn woondeken :)
Open haard aan, gezellig :)
Heerlijk een Pasta eten :)
(foto komt van www.mijn-kookavonturen.blogspot.nl)

Misschien niets spannend's maar dat is Wellness voor mij :)

Ben je benieuwd naar de inzending van andere blogsters
Kijk dan eens bij:



Volgende week is het woord 

Dancing 

11 opmerkingen:

  1. Heerlijke wellness! Ik zou me er ook heel goed bij voelen...
    En wat ontzettend leuk dat je mee doet! Het is zo gaaf om al die verschillende uitwerkingen en ideeën te zien.
    Fijn weekend en groetjes v. Elizabeth

    PS ik heb je ook in het lijstje gezet hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets spannends maar wel heerlijke ontspanning.
    Ik kom via Elizabeth op jou blog en ga nu even op verkenning uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zou ook mijn wellness kunnen zijn.
    Leuk om al die verschillende belevingen te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus dat betekent: Genieten van de gewone dingen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk relaxed dus, ook mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk ja,leuke deken ben je aan het haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor mij wellness. Leuk dat je meedoet.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet Anita!
    Er spreekt een heerlijke Wellness-sfeer uit je blogje, mooi in beeld gebracht!
    Ik heb ook een link naar jouw blog op de mijne gezet 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat snap ik helemaal leuk dat je ook mee doet aan dit avontuur. Mooi gevonden. Volgende week gaan we dansen 😅😅

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk allemaal, dat zou zomaar mijn Wellness kunnen zijn. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...