dinsdag 5 februari 2019

Dinsdag poppendag :)

Goedemorgen :)
Julia heb je lekker geslapen?
Ik had wel moeite met inslapen hoor
Het was zo licht nog toen ik naar bed ging
Doe je slofjes aan, dan krijg je geen koude voetjes
Wat is dat, daar bij het raam?
Dat is de rails voor je gordijntjes
Kom maar kijken, vanavond heb je gordijntjes
Goed je handjes terughouden bij de naaimachine hoor
Wat gaat dat lekker snel Anita
Mooi Anita, ik ben er echt heel blij mee
Dan is het vanavond echt donker in mijn appartement
Maar blijven ze overdag ook dicht?
Nee Julia, dan kun je niet naar buiten kijken 
Overdag kun je je gordijntjes open doen :)
's-avonds ga ik toch maar even bij Julia kijken
Lig je lekker Julia?
Het is wel erg donker Anita
Zal ik dan een klein lichtje aandoen?
Dat is beter hé
Ja, ik moet toch nog wel even wennen hoor
Dat is logisch Julia
Iedereen moet even wennen als hij of zij
pas verhuisd is 
Slaap zacht Julia, droom maar fijn :)

Is er nog meer poppennieuws
vast wel!!
Kom maar meteen mee naar :


12 opmerkingen:

  1. Wat wordt het sfeervol bij Julia. Ik krijg helemaal zin om ook weer naar mijn bed terug te gaan.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Julia heeft niet lang hoeven wachten op de mooie gordijntjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het allemaal mooi en ik ..... krijg van jullie poppenmoeders de kriebels zo langzamerhand !! een eigen poppenkamer/huisje bouwen , maar waar haal ik zoveel tijd te voorschijn. Dat wordt dus nog veeeeel beter plannen.
    En natuurlijk slaapt Julia lekker want ik zag........
    mijn kaboutervriendje naast haar liggen :))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie gordijnen! En fijn dat Julia ook al een lampje had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig plekje, ik kan me wel voorstellen dat Julia nog even moet wennen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, zo licht op je slaapkamer ... daar houd ik ook niet van hoor.. Maar gelukkig heeft Julia nu prachtige gordijnen en het staat meteen ook zo huiselijk gezellig voor het raam!
    Maar... pas maar op Anita, want als ze eenmaal met de naaimachine overweg kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent maar druk met het appartementje van Julia. Dametje heeft heel wat wensen. Maar ja het is ook niet niks om op jezelf te gaan wonen. En het wordt wel heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat er toch zo goed voor je gezorgd wordt Julia. Ook al ben je dan uit huis, je krijgt nog genoeg aandacht. Ik zou ook niet kunnen slapen hoor zonder gordijnen. En het staat nog een stuk gezelliger ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOL, vooral die foto waarop ze achter de naaimachine zit vind ik superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief ❤! En wat een leuke gordijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig poppenhuis! Julia's nieuwe gordijnen zijn prachtig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en prachtig poppenhuis appartement.
    De nieuwe gordijnen zijn leuk.
    En ik kann je verhaal bijna lezen.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...