woensdag 31 januari 2024

Hinterlandjurk

Tada, mijn hinterlandjurk:)
Afgelopen zondag, 28 januari was hij klaar
Binnen de gestelde tijd van de #hinterlandjurkmal
want die sluit vandaag de 31e januari

Wat zal ik zeggen, het ging niet van een leien dakje!
Ondanks het passende proeflijfje 
was mijn ‘echte’ jurk veel te groot
Na een (behoorlijk) aantal pas sessies en aanpassingen
in feite heb ik de jurk een aantal keren gemaakt :(
Ben ik nu eindelijk tevreden

Ik heb er veel van geleerd
en mijn naaimachine beter leren kennen
MAAR
als je me vraagt 
of ik nog een keer aan zo’n oproep/mal op IG
mee zal doen, zeg ik voor nu, nee dankjewel 

Fijne dag 🍀



9 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je 'm met veel plezier en vaak draagt! Het ziet er mooi uit! Jammer dat het zo lastig ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, wat kan het soms een getob zijn om het goed te krijgen hè.. En nu had je al zoveel aan voorbereiding gedaan!
    Je jurk ziet er prachtig uit, maar ik begrijp dat je niet meteen voor een tweede keer gaat. Zo'n deadline is ook nog eens dwingend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal de jurk je mooi staan! En wat zal hij heerlijk dragen. Wat jammer dat het maken niet zonder slag of stoot ging. Misschien is het prettiger voor je om iets uit een Knip, Burda o.i.d. te maken, zo'n deadline is niet prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De jurk is uiteindelijk na heel veel werk wel heel mooi geworden Anita, het model lijkt me heerlijk dragen. Ga zelf ook op zoek naar dit patroon om een luchtig zomerjurkje te maken. En ja zo'n deadline zou mij ook een opgejaagd gevoel geven.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet die er leuk uit, knap hoor! Maar werken met zo'n deadline maakt het er niet leuker op. Ik vind het patroon zo leuk, dat ik serieus overweeg om (na jaaaaren) toch weer eens zelf kleding te gaan naaien. Maar dan op het gemak, zonder de druk die jij nu had. Ik wens je veel draagplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat je even je buik vol hebt, maar wie weet! Nu is de tijd gekomen om lekker te gaan genieten van je mooie jurk. Hopelijk bevalt het dragen zo goed dat je toch weer achter de naaimachine wilt kruipen. En zo niet, dat is ook goed natuurlijk 🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar hij is zeker heel mooi en je zal hem vast met passie dragen na dat vele werk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De jurk zal je vast veel dragen en mooi staan, en extra omdat het je toch maar gelukt is. Mooie kleur ook !
    Zo’n tijdsdruk lijkt me niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk patroon. Ik heb meteen op internet gespeurd naar patronen. Even goed over nadenken of ik er aan durf te beginnen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...