vrijdag 19 januari 2024

Winterklaarbreienmaar & weer ;)

 Weten jullie het nog?
Mijn Nofrillsweater die ik breide tijdens #winterklaarbreienmaar, 
ik had hem af in september, maar toen was het veel te warm
op hem te dragen/showen
Jullie hadden dus nog een foto te goed ;)
Een bezoekje aan de kapper was een goede
aanleiding om nu toch echt eens de foto te maken
De sweater is heerlijk warm en prikt niet
Ik ben er blij mee en met dit weer komt hij goed van pas
Het was ook heerlijk om aan de sweater te breien 😀

Op Instagram zag ik dat er een vervolg komt op
#winterklaarbreienmaar
namelijk
#winterklaarbreienmaarweer

Daar ga ik aan meedoen met mijn
vertical stripe sweater
Ik had deze sweater meteen opgezet
na mijn nofrillsweater 
Zo fijn als de eerste sweater breide
zo moeizaam breit de vertical stripe sweater 
Ik denk dat het komt door het patroon
4 recht, 4 averecht
Ik heb het achterpand en bijna het voorpand af
Er lijkt geen eind aan te komen, zucht

Nu heb ik mooi een stok achter de deur
Want of hij wil of niet
de sweater komt af ;-)








10 opmerkingen:

  1. Wat staat de trui je prachtig Anita! Zowel de kleur als de pasvorm, perfect gewoon.
    Je volgende trui wordt ook heel mooi, zeker weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De trui is prachtig en staat je mooi, erg leuke foto! Oei, mijn winterklaarbreienmaar-project is nog niet af... Ik had nog de hoop om 'm voor warmetruiendag af te hebben, maar denk dat dat ook niet lukt. Volgende winter zal het dan toch moeten lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je No frills sweater is een schoonheid Anita, en het staat
    je perfect, prachtige kleur en het is gewoon maatwerk.
    Je haar zit trouwens ook erg mooi. Leuk dat je dit jaar weer mee gaat doen, en ook al is deze vertical stripe sweater minder prettig om te breien je hebt nog een heel jaar da tijd om hem af te maken, hihi en dat gaat natuurlijk zeker lukken. Het wordt ook wederom een beauty!!!

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk om je eens te zien! De kapper leverde prima werk, net als jij met het breien van de trui. Ziet er heel comfortabel uit. Leuke stok achter de deur die challenge, ik hoop dat je vooral met plezier aan de trui kunt breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een plaatje! Jij en die trui... wat staat hij je goed!
    Ja, 4 r- 4av dat is steeds de draad naar voren en achter, dat kost tijd en het is opletten... Ik snap dat je het soms een beetje zat wordt, maar het resultaat is wel heel mooi!
    Nog even doorbijten, je bent gelukkig al een eind!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita 👋 leuk je eens te zien. Wat een leuke trui is het geworden. En de volgende al weer op de pennen, die wordt vast ook mooi. Brei ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de trui goed gelukt en wat past en kleurt hij je goed!
    Trui nr 2 gaat minder makkelijk. Staat het patroon je niet aan? Of is het misschien de kleur?
    Het is 'moeilijk' breien als het niet klikt (of je hart er geen sprongetje van maakt 😉), maar je hebt een stok achter de deur.
    Misschien kan je een kwartiertje per dag (of zoiets) aan je trui breien?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie foto van een mooie vrouw en een prachtige trui! Mooie kleur ook en ik ben benieuwd naar je volgende project. Veel breiplezier. Hartelijke groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De trui heeft een mooie pasvorm en de kleur staat je goed. De volgende trui gaat vast ook lukken, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige trui. Mooie kleur die je goed staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...