dinsdag 9 januari 2024

Dinsdag poppendag :)

Ik doe weer een keer mee 
met dinsdag poppendag ;)

Tijdens het kerstmarktje bij ons in het dorp
had ik goed verkocht :-)
Maar dat niet alleen, 
ik kreeg ook een verzoek van een moeder
Of ik een kleurenmonster kon haken
Haar zoontje had een kleurenmonster als logè van de kleuterschool, 
maar dat monster moest terug naar school
Ze wilde hem verrassen, zodat hij een eigen monster had
Alleen ze kon niet haken of ik haar kon helpen
Ik had nog nooit een monster gehaakt, maar het patroon kende ik wel
Het kleurenmonster werd goedgekeurd
en is zelfs al mee op wintersport
Tja, sommige monsters krijgen ook alles voor elkaar ;)

Ik ga kijken of er nog meer poppennieuws is bij:

      Akkelien
Ria
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk monster, Anita! Heel goed gelukt, en dan al direct mee op wintersport ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig monster. Heel leuk en knuffelbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is gewoon een lief monster mooi gemaakt Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een leukerd! Stoer en lief tegelijk. Mooi gehaakt.
    Tof dat je zo goed verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een een heerlijk scheel monster Anita, vind hem echt PRACHTIG. het zo eentjes waar ze heerlijk mee kunnen knuffelen. En wat goed dat je op dat kerstmarktje zo goed verkocht hebt. Je maakt ook erg leuke en mooie dingen allemaal.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had deze blogpost wel op mijn telefoon gelezen, maar nog niet gereageerd...
    Wat een superleuk monster is dit! Het gemêleerde garen is heel geschikt hiervoor, maar de details doen ook hun werk...
    Ik vind hem echt authentiek!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...