vrijdag 3 oktober 2014

Ode aan ;-)

Afgelopen week blogde ik al, feest bij Juffrouw Ooievaar.
Een donatie van 150 euro voor Stichting Robin Hood is wel 2 blog berichten waard;-)
Heb ik in het eerste bericht familie, vrienden, collega's en volgers bedankt.
Nu is het tijd om Olaf, Ted, Rosa, Bruno, Gloria, Jimmy, Bello, Fikkie, Dora
en iedereen die ik nog vergeten ben te bedanken. Jongens jullie zijn geweldig!!








 





 


Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend!
Vergeet niet te genieten:-)

2 opmerkingen:

  1. Goed dat je een donatie kon doen, is altijd welkom denk ik. En je mag gerust de jongens bedanken voor hun medewerking :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie donatie. En iemand bedanken voor de mooie medewerking,dat kan nooit kwaad. Fijne zondag nog
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...