vrijdag 10 oktober 2014

11x11plus11 Grôôt fist in Oeteldonk



Deze feestkathedraal staat sinds enige tijd bij ons op de markt in Den Bosch:-)

De Oeteldonksche Club van 1882 viert dit jaar haar 11x11plus11 jarig jubileum en dat wordt natuurlijk grôôts gevierd. Van 1 oktober tot en met 11 oktober vieren we het Miraokuls Spèktaokul. Elf dagen lang zijn en worden er allerlei activiteiten en evenementen georganiseerd op de markt in 's-Hertogenbosch. Onder andere in het Féésbuukske: Vrimd volluk, 't Bosch Mysterie en Bissniss nait ook is er een koffieconcert van de Kikvorschen geweest een Grôôtse Reejunie en een Prinsjesdag.



Zoals je misschien nog wel weet heb ik in het verleden al een aantal Oeteldonkse spullen gebreid en gehaakt:

tr(oeteltje)
Oeteldonkse kikker
Bossch babypakket


Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om over 11x11plus11 te bloggen.
Tot dat ik van de week een e-mail ontving. Maken jullie ook sjaals op bestelling?
Ik ben op zoek naar een echte lekkere Oeteldonkse sjaal, maar kan hem nergus veinden. Nu, dat is een uitdaging die ik graag aan ga. Een klein marktonderzoekje gedaan en ik weet wat mij te doen staat, het garen is inmiddels gekocht, aan de slag;-)

Oeteldonks garen koop je natuurlijk bij Hoofs in Den Bosch

11 oktober is het fist veurbij, maor nie getreurd
11 november is ut dè opening van het Carnavalsseizoen 2015
dagge 't mar wit
















1 opmerking:

  1. Ha, ha, wat een leuke blog. Ik versta er maar de helft van, maar ik geniet !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...