zondag 27 maart 2022

Dat doe ik anders nooit ;)

 Vorige week maandag 
hadden wij een vakman over de vloer
Een klusje waarbij het water werd afgesloten

Dus zo kwam het dat ik 'zomaar' tijd had
Bij de Crea 2021 bij de i van Iphone hoesje
wilde ik al een hoesje van vilt maken
maar dat was er totaal bij ingeschoten

Omdat ik toch niet kon poetsen ;)
Ging ik lekker aan de slag

Meestal 'werk' ik volgens patroon
Maar nu wilde ik eens uit de 'vrije hand' iets proberen
Mijn inspiratie haalde ik bij 
Josephine van haar blogje 'Frutsels'

Ik knipte rondjes, vierkantjes en driehoekjes van papier
speelde er een beetje mee 
Daarna voor het eggie ;)

In 2021 had ik voor rood 
gekozen als ondergrond
Mmmm toch niet helemaal mijn kleur
Toch maar liever blauw
Nog wat kraaltjes en andere versiering erbij 
Ja, zo ligt het wel aardig :)
Alle lapjes uit de 'losse pols' vastnaaien
en niet 
teveel nadenken :)
En, zie hier het eindresultaat
Ik heb het hoesje eerst met de naaimachine 
gestikt en toen gefestoneerd dat is toch steviger
Voor mijn doen is het hoesje rijkelijk versierd
Moet er even aan wennen ;)
Wel een voordeel, je ziet het overal liggen 

Het 'zomaar' lekker bezig zijn,
wat ik anders nooit doe 
Is goed bevallen

Misschien ga ik het wel vaker doen!



















12 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, het "freestylen" gaat je goed af! En je telefoon is weer goed beschermd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heb je het nuttige (de vakman) mooi gecombineerd met het aangename! Wat een prachtig hoesje heb je gemaakt, daar ga je vast veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van de nood een deugd maken zo heet dat toch ?? En wat geeft het ,,,,,in ieder geval een goed gevoel en iets moois

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo uit de vrije hand, nou knap hoor, en met een supermooi resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou het zeker veel vaker doen zo heerlijk onverwachts
    aan iets werken in heel erg leuk. Wat leuk dat je inspiratie kreeg
    bij mijn frutsels, dat is altijd zo leuk de ideetjes die je
    elders tegenkomt. En wat is je hoesje SUPER geslaagd. Erg mooi
    de abstracte vormen en ook de blauwe ondergrond is geslaagd
    bij het geheel. 👍 Groetjes Josephine.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet gewoon vaker klusjesmannen uitnodigen...:)
    Wat heb je een leuk en vrolijk hoesje gemaakt, Anita. Erg leuk hoe je zelf aan het ontwerpen en schuiven bent gegaan. In vind het blauw ook mooier als achtergrond dan rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n spontane actie. En je had duidelijk inspiratie. Echt heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zo'n hoesje uit de "losse pols".

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé juffrouw Ooivaar,

    Dit is geweldig zeg. Valt lekker op en is totaal anders dan de saaie hoesjes uit de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. soms moet je jezelf uitdagen ;-) erg leuk geworden, je hoesje, en makkelijk herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...