vrijdag 18 maart 2022

WvdM 2022 Wolken

 Ook ik doe mee met het
Woord van de Maand 2022
bedacht door Blauw Ruitje :-)

Elke derde vrijdag van de maand 
een ander woord uitwerken 
Het lijstje met woorden vind je Hier

Deze maand is het woord Wolken

Deze foto maakte ik speciaal voor 
het Woord van de Maand 2022
Wolken genoeg, maar het valt nog niet mee
om een aardige foto te maken

Maar alleen deze foto vond 
ik toch een beetje 'mager'

Toch nog iets extra's gevonden :)
Een leuke rammelaar, je raad het al
 in de vorm van een wolkje 

Het is een gratis patroon 
Ik heb het wel ietsje aangepast :)

Wie er ook mee doen met het WvdM 2022 


Leuk als je ook eens meedoet
laat maar weten 
dan voeg ik je toe aan het rijtje





 

9 opmerkingen:

  1. Mooie foto van de wolken.
    En de rammelaar mag er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto heb je gemaakt, de wolken maken het relatief saaie landschap een stuk dynamischer. De rammelaar past er heel goed bij, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto, Anita... Wolken en luchten...ik ben er gek op en kan er naar blijven kijken.
    Het rammelaar wolkje vind ik ook erg leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. huh..... alweer de derde van de maand !! wat gaat dat gauw zeg maar fraaie foto van hele mooie wolken. en een rammelaar voor een wolk van een baby :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je wolkenfoto is schitterend!
    Wat een leuk idee om een wolkenrammelaar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wolken, dat is ook echt een fijn thema. Mooi, jouw bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je foto is prachtig geworden Anita, echt zo'n dag dat het wat onstuimig was. Ben zelf gek op wolken hemels.
    En zo lief de wolkenrammelaar, heb je die speciaal voor deze post gemaakt of had je het wolkje al eerder gemaakt. Geniet van de Lente, groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt, de wolkenrammelaar, maar het mooist blijven toch de echte.
    Wat een mooie foto maakte je daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...