dinsdag 8 maart 2022

Dinsdag poppendag :)

 Hé, hé, eindelijk weer eens poppendag :-)

Aan mij ligt het niet hoor, 
ik heb het al een paar keer gevraagd 
Hoelang kennen jullie mij nu?
En al die tijd loop ik al in dezelfde kleding
Ik vond het hoog tijd voor iets nieuws
Gelukkig, Anita ook
Ik had wel een aantal wensen hoor :)
Zo wilde ik dolgraag een spijkerbroek
bij een spijkerbroek staat veel :)
Mijn rode schoentjes zijn super,
maar die passen niet overal bij
deze schoentjes wel :)
Wat vinden jullie van mijn nieuwe trui?
Dat hartje heb ik bedacht, ik ben dol op hartjes
Anita had een  💛 en een 💙 hartje
Het blauwe hartje past beter bij mijn ogen ;)
Blauwe speldjes in mijn haar,
helemaal top!
Super blij ben ik met mijn nieuwe kleertjes
maar ik heb nog meer wensen hoor :)
Maar eerst ga ik met Julia kijken of er wilgenkatjes zijn
Fijne dag 
&
 veel liefs van Noortje

Zijn er nog meer mensen die mee doen
met dinsdag poppendag
elke week of een keer per maand?


  Blauw ruitje
                                    
                                                            De Breimeisjes  
        
                                                                               Céline
                                         




















8 opmerkingen:

  1. nou ja zo kom je wel knap voor de dag, ik snap het wel hoor soms ben je eens toe aan iets nieuws. Fijn dat Anita dat ook vind :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit! (ik had niks popperigs te melden vandaag)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toen opeens stond er een heel nieuwe Noortje, nou ja, zo lijkt het, wat een verschil! Beide setjes zijn superleuk, maar ja, een vrouw wil wel eens wat anders aan hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er prachtig uit! Je zult maar wat blij zijn met Anita, die zulke mooie truien voor je breit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo Noortje, het heeft even geduurd maar dan toch uiteindelijk heeft Anita nieuwe kleertjes voor je gemaakt. Het ziet er echt fantastisch uit, en ik denk dat je eer ook erg blij mee bent.
    SUPER leuk gemaakt Anita, en die schoentjes, zo liefffff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nieuwe outfit heeft ze. Klaar voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad Noortje... dat was lang geleden dat Anita poppendag vierde, maar ze heeft het nu gelukkig iets rustiger, dus het komt vast goed.
    Jij bent in elk geval flink verwend met deze mooie nieuwe kleren. Ik vind je schoentjes ook zò leuk, daar kun je mee voor de dag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Noortje, je loopt er al op je Paasbest bij !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...