dinsdag 5 april 2022

Dekentje van garen uit mijn voorraad :-)

Hier vertelde ik al dat ik een dekentje wilde haken
met garen uit mijn voorraad
Ik koos toen voor het call the midwife dekentje
Het patroon vind ik geweldig, maar
in combinatie met het garen, nee 
Het call the midwife dekentje
 is mooier met fijner garen (mijn mening)
Op zoek naar een ander dekentje
Toen ik ging googlen kwam ik bij mijn
 eerdergehaakte dekentje uit met de V-steek ;)
Dat ik daar niet aan gedacht had!
Uit ervaring weet ik dat het acryl garen geschikt is
voor een dekentje in de V-steek
Ook nog een bol rood en paars erbij 
gepakt, ook uit mijn voorraad en haken maar
De V-steek haakt heerlijk weg bij een avondje TV kijken
Dit keer een dubbel randje van vasten en stokjes
een klein bolletje roze is over
Het garen was genoeg voor een dekentje van
 80 cm bij 110 cm 

Eens nadenken wat ik ermee ga doen :)
Ik heb al een paar keer iets gelezen 
over troostdekentjes










 

11 opmerkingen:

  1. Ahhh, wat een mooi dekentje! Leuke kleurtjes heb je bij elkaar gezocht en een mooie steek gebruikt.
    Dankjewel dat je voor mij op zoek was gegaan op marktplaats, natuurlijk had ik dat zelf ook al gedaan, maar ik vind het heel lief van je. Mogelijk is er al een oplossing waardoor de stansmachine niet naar de afvalberg hoeft, joechee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dekentje, super vrolijk! Ja, de V-steek haakt heerlijk weg, ik heb er ook een deken mee gemaakt :-) En wat fijn om zo de voorraad wat op te ruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach mooie dekentjes heerlijk dat je het met je voorraad doet ruimt ook weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een heel mooi dekentje geworden Anita, leuke
    vrolijke kleurtjes en fantastisch uit eigen voorraad
    mooier kan het eigenlijk niet. Ook de rand er omheen
    is heel fraai!!!

    Groetjes,
    Josephine
    🟪⬜🟥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, Anita! Ja, de V-steek is heel fijn om gedachteloos weg te haken en meteen ook een mooie dichte steek voor een dekentje!
    Je kleurencombinatie is prachtig, wat een geweldige deken maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel mooi dekentje geworden, mag je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om te maken en heerlijk om weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je bij de t.v kunt haken, win win situatie.
    Vind het een heel mooie steek, de V-steek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gehaakt en vrolijk kleuren
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zomaar een post gemist. Wat een prachtdekentje goed uitgemikt met een klein bolletje over

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk dekentje, met mooie frisse kleuren. Daar vind je vast een goede bestemming voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...