zaterdag 16 april 2022

Fijne Paasdagen :)

Bij Corina zag ik een paar dinsdagpoppendagen
geleden het eendje van Glaire Garland (Dot Pebbles Knits)
Meteen helemaal verliefd ;)
Ik vind haar patronen geweldig, maar waag
me er (nog) niet aan
Het patroontje was gratis :)
Het heeft toch wel zijn voordelen, met pensioen zijn
 anders had ik gezegd, geen tijd,
maar nu dacht ik waarom niet 
 garen uitgezocht en meteen begonnen met het bruine eendje 
Dat ging zo goed dat het witte eendje volgde 
Het breien ging goed, maar het modelleren vond ik nog 
wel een dingetje, of ik ben niet vlug tevreden!

Ik wens jullie allemaal 
hele fijne, gezellige Paasdagen

Voor wie met deze dagen iemand moet missen
heel veel sterkte!











 

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn superschattig, knap gedaan!
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Anita, wat heb je dit prachtig gemaakt, ik vind
    ze heel geslaagd geworden. Ze zijn zo lief om te zien. Je
    kan trots op jezelf zijn 👍
    Geniet van fijne Paasdagen,

    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat zijn die erg leuk !!
    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zó schattig Anita.
    Hoop dat je fijne Paasdagen had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk is dat hè... dat je nu zomaar kunt toegeven aan spontane ideeën! Dat geeft zoveel vrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...