maandag 26 november 2018

Een heerlijk weekend :)

Hebben jullie ook een fijn weekend gehad?
Een beetje bij kunnen komen van de werkweek?
Wij hadden een rustig weekend :-)
Een tijdje terug maakte ik (samen met mijn man) deze ladder 
Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op wilgentakken
Zie hier en hier
Nu had ik eindelijk tijd om mijn ladder gezellig aan te kleden :)
Ik ben er erg blij mee
's-avonds het lichtje aan, gezellie 
Nu het kouder wordt is het fijn als je 
iets lekkers in de tuin hebt voor de vogels :)
Ik had nog een paar oude bekers 
Weet je wel, waarin je kunt zien dat er veel geroerd is
Daarin heb ik het vogelvoer gegoten wat ik zelf gemaakt heb 
Ik had het eigenlijk nog nooit zelf gemaakt
Maar het is best makkelijk, ik heb de verhouding
1 kg vet en 1 kg zaad aangehouden
2 ontbreken er op de foto, die hangen al in de tuin ;)

Weet je wie weer terug is van weggeweest, kijk maar :-)))))


Tot morgen
Voor vandaag een fijne dag :)




8 opmerkingen:

  1. Je bent al klaar voor de winter! Wat gezellig om dit te maken en zo leuk aan te kleden. Nu kun je er heerlijk van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke ladder en de vogeltjes genieten bij ons in de tuin ook van het lekkers dat wij er neer hangen en strooien. Vroeger maakten wij ook zelf vetbollen. Is dat een fazant die daar rondscharrelt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hadden we hier nog nooit in onze tuin alhoewel er hier heel veel zitten. "Uitgezet" zoals dat heet. Voor de jacht. Ocharme de beesten. Voer voor de vogeltjes staat hier ook altijd en die tassen vullen en ophangen deed ik ook al ooit. Misschien toch nog maar eens opnieuw maken. Staat zo leuk. Dankjewel voor de voorzet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden ook een heerlijk weekend. Er samen op uit geweest. De vogels in onze tuin zullen ons voerbeleid wat karig vinden, vrees ik. Een bak met zaadjes en dat is het. Leuk idee om zelf nog wat te maken. Ik heb vast nog wel van die afgedankte bekers.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gezellig hoekje met de zelfgemaakte ladder.
    Wat een leuk idee om oude kommen te vullen voor de vogels.
    En hoe bijzonder om een fazantenhen in de tuin te hebben. Wij hebben wel eens hanen gehad, maar de hennen zien we zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wunderschöne Deko liebe Anita,
    und das Vogelfutter schaut klasse aus.
    Lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De herfst is toch echt vroeg op zijn eind. We hebben eigenlijk amper herfst gehad. Het ziet er al gezellig uit bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow die Leiter gefällt mir sehr gut, sehr schön dekoriert auch das Vogelfutter sieht klasse aus.
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...