vrijdag 16 november 2018

Cosy Stripe Blanket (2)

Tijd voor een up-date over mijn 
Cosy Stripe Blanket :-)
Wat is dat toch heerlijk haken aan een deken
Moet je bij Amigurumi's tellen en dus opletten,
bij deze deken kun je 'gewoon' door haken ;)
Dit waren de eerste 15 rijen
Inmiddels heb ik 30 rijen af 
er zijn 6 x 15 rijen bij deze deken 
Netjes alle draadjes weggewerkt
Ben je benieuwd naar de Stylecraft kleuren die ik gebruikt heb
hieronder vind je een overzicht :)
Ik heb de door mij gekozen kleuren gekoppeld
aan de 15 kleuren van Lucy van Attic24
Ik heb mijn eigen kleuren gekozen, 
maar ik wissel wel volgens het patroon van Lucy

Tot nu toe matcht dat heel goed :-)
Wel verrassend dat een nieuwe rij en dus een
nieuwe kleur de deken weer een hele andere uitstraling geeft
Deel 1 en 2 van de deken zijn klaar
Draadjes netjes ingestopt 
ik kan weer verder met deel 3 en 4,
ik heb de volgorde van de kleuren al genoteerd
Benieuwd of de kleurenmatch ook weer zo mooi gaat worden

Fijn weekend 
Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers :)


8 opmerkingen:

  1. Echt een prachtige herfstdeken! Ja, het is heerlijk om ook iets te hebben waar je zo gedachteloos aan kunt haken...
    Draadjes meteen wegwerken vind ik ook fijn, het maakt je deken ook meteen strakker en beter in model.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie je deken er al mooi uit! Slim om gelijk je draadjes weg te werken, niets zo vervelend als dat allemaal te moeten doen als al het haakwerk al gedaan is.
    Ben benieuwd naar de volgende delen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat mooi. Heerlijk zo lekker ontspannend haken. Het is ook mijn favoriete bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een leuk project! Heerlijk, met elk kleurtje wordt het mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt echt prachtig! En dankzij je draadjes-discipline is het ook nog eens een mooier gezicht op de foto, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als dat feen vrolijke deken is.... heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt leuk geworden ik kwam hier toevallig effe langs wippen je hebt een leuke weblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er goed uit zeg. Ik vind een deken ook altijd een fijn project.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...