zondag 18 november 2018

Leuke e-mail & foto :)

Een tijdje terug kreeg ik een e-mail van Paula
Ze schreef: 
Beste mevrouw, 
ik heb vorig jaar voor mijn kleinzoon de slofjes Dolfje gebreid, 
hij heeft ze heel veel gedragen 
Helaas zijn ze nu te klein geworden
Kunt u het patroon voor mij omrekenen zodat ik 
een grotere maat kan breien?
*
Natuurlijk heb ik een reactie gegeven:
Helaas Paula, het is niet mogelijk om het patroon van
de babyslofjes Dolfje te vergroten
Dit gaat o.a. ten koste van de pasvorm
Wel heb ik een ander patroon van babyslofjes voor u
Heel toevallig, had ik net een bestelling voor
de wat grotere babyslofjes Pimpeloentje
De babyslofjes hebben een strikje zodat ze niet snel uitvallen :)
Zo te horen uiterst geschikt voor de kleinzoon van Paula
Ze was enthousiast over het model
en stuurde bovenstaande foto 
met een een tip,
Gaat je kleintje lopen, dan is het handig om een
anti-slip zooltje op de zooltjes te naaien :)
*
Gisteren stuurde ze mij nog een e-mail
Ze heeft nog een paar slofjes gebreid
want het is een fijn patroon :)


Super leuk dat contact met je lezers / volgers :-)

7 opmerkingen:

  1. Ja, dat is leuk! En die slofjes dus ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe leuk is dat! Ik vind ze in het blauw erg chic aandoen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zulke enthousiaste reacties te krijgen, daar doen we het toch voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zulke mailtjes zijn leuk, soms ontstaat er een hele mailwisseling. Mevrouw heeft mooie slofjes gebreid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk om te horen dat mensen je patroon gebruiken en een foto sturen!
    Handig zo'n zooltje eronder en ook wel zo veilig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. graag zou ik het patroon van babyslofjes Dolfje bestellen maar wat is uw email adres?

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...