vrijdag 30 november 2018

Klein haakwerkje voor kerst :)

Het was helemaal niet mijn bedoeling
 om iets voor kerst te haken
Op mijn werk waren we online op zoek 
naar leuk inpakpapier en zo kwamen 
we uit bij Søstrene Grene
Daar zag ik het patroon van deze leuke kerstboompjes 
's-avonds na het werk meteen kleurtjes gezocht
De boomstronkjes komen jullie vast bekend voor ;)
gezellig op het tijdschriftenrek
Ik ben nog niet klaar met decoreren
eerst Sinterklaas vieren maar 
daarna zal ik eens een foto van het hele tijdschriftenrek showen :)
Leuk voor jezelf & leuk om cadeau te geven
Je kunt van de boompjes ook een slinger maken
dan met een gehaakt boomstronkje (staat er allemaal bij)
De dames Grene hebben ook nog leuke sterretjes
om te haken, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen

Leuke site trouwens 
 ik zag dat Marie-Louise van de blog Marikari
er ook al een leuk idee had gevonden :)

Fijn weekend :-)

8 opmerkingen:

  1. Wachten tot na Sinterklaas is moeilijk als je dit leuke patroon ontdekt. De boompjes zien er gezellig uit. Mooi begin van de kerstversiering.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boompjes zijn het.
    Ik ben benieuwd naar je tijdschriftenrek.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk, ook bij de borden op tafel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleine werkjes. Je maakt me nieuwsgierig. Ik ga zo eens even kjken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, die zou ik ook niet kunnen weerstaan! Leuk zijn ze zo op een stammetje... Twee jaar geleden haakte ik ook een aantal boompjes, maar alles viel om. Misschien wel een idee om het ook zo te doen!
    Heb je een gaatje in de stammetjes geboord?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke boompjes! Sfeervol.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DAs ist eine wunderschöne Idee, süß sehen die Bäumchen aus.
    Hab eine schöne Adventszeit, lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...