zaterdag 26 mei 2018

Binnen & Buiten gezellig :)

Heerlijk weertje en echt weer om buiten te zijn :-)
Mijn sjaal/col is af, maar het is veel te warm
om nu aan een sjaal of col te denken
Laat staan foto's te maken!
Nee, het is nu mooi tijd om mijn zelfgemaakte 
tuindecoratie te laten zien :)
Weten jullie nog dat ik zelf dennenboompjes gemaakt heb?
Daar hield ik toen een flinke dikke wilgentak van over :)
Zonde om niets mee te doen 
 Ik maakte deze leuke decoratie voor onder de luifel

Denk je hé, dat kan ik ook wel maken 
Moet je doen, want het is echt niet moeilijk :)
Wat heb je nodig:
Twee touwen van +/- 1.25 cm
'oogjes' waar het touw door kan met schroefdraad
2 hangende houdertjes voor waxinelichtjes
Een vaasje voor de bloemetjes
Misschien heb je al leuke decoratie om erbij te hangen in huis
Ik wil nog graag een kleine vlaggetjeslijn haken
Maar dat komt nog wel ;)

Nu met lente/zomer decoratie, straks met herfst of winter deco
Maar laat dat nog maar even wachten!!
Eerst genieten van het heerlijke weer :)
&
Kijk eens bracht mijn moeder voor mij mee :)
Nu is het binnen & buiten gezellig :)

De zonnebloemen kunnen mooi mee doen bij


Goed weekend :)








10 opmerkingen:

  1. Super leuk idee! Staat heel gezellig. En de tournesollekes brengen helemaal de zomer in huis! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Idee mit dem Zweig ist toll liebe Anita,
    Und auch die Sonnenblumen gefallen mir sehr.
    Lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om de wilgentak zo te gebruiken. Het ziet er leuk uit en gezellig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk gedaan, en nu kun je er heerlijk van genieten deze dagen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo wat een leuk idee! En inderdaad, een vlaggenlijnje zal er nog goed bij staan. Ik zie het ook al helemaal voor me in de winter, misschien met kleine lampjes of kaarsjes! De zonnebloemen zijn ook prachtig, een van mijn lievelingsbloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, die hanger! En o, zonnebloemen, zo mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om met simpele dingen iets gezelligs te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt gezellig en zonnebloemen zijn die er nu al ?? ik heb ze hier nog niet gezien altijd een mooi teken van de zomer

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...