dinsdag 22 mei 2018

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag 
Julia en Lizzie zitten gezellig samen in de keuken bij mij :)
Ik ben weer druk met de AVG :(
Het is een beetje benauwd*
De dames hebben nu geen stola's nodig
Lizzie heeft zelfs haar rokje aangedaan, lekker luchtig
Ze hebben de pot met kraaltjes gepakt en willen
voor allebei een armbandje maken :)
Maar kijk wie heb je daar?
Dat is Peter Konijn
Ik heb het toch warm Julia en Lizzie
Ja, dank je de koekoek, je hebt een warme trui aan Peter
Ja, maar ik heb geen andere kleren
Jawel hoor, Anita heeft mij eens verteld dat je ook
een tuinbroek hebt, wil je die soms aan?
O, dat zou reuze zijn :)
O, die tuinbroek vind ik wel mooi :)
Peter waar ben je?
Ik sta achter jullie, achter het kledingrek
Ik ben ik mijn blootje en dan wil ik niet op de foto
Dat geeft toch niet, menen Julia en Lizzie
maar nee, Peter wil absoluut niet in zijn nakie op de foto ;)
Staat leuk hoor Peter :)
Ja en lekker cool!!
Waar laat ik nu mijn wintertrui en broek?
O, die mogen wel op het kledingrek van ons hangen
Peter is helemaal tevreden :)
Lief van jullie hoor meiden, ik ga weer lekker op 
mijn plekje bij het tijdschriftenrek zitten :)
Laten we voor jou ook nog een armbandje maken Lizzie
Want dat was eigenlijk toch ons plan :)

Ja, goed idee Julia, maar laten we ook even kijken
of er nog meer poppennieuws is:




Jolanda

Welkom aan de nieuwe volger 
Super leuk :-)

*(later kregen we een echte wolkbreuk, onweersbuien
én stoppen in de meterkast die het niet aankonden, geen internet
Vandaar ook dat mijn dinsdag poppendag wat later is als gepland)

8 opmerkingen:

  1. Zo, dan hadden jullie heel bar weer! Hier heeft het zojuist een beetje gespetterd, meer niet...
    Ik weet niet of je het kledingrek wel eens eerder hebt laten zien, maar ik vind het geweldig! En oh... een trui hoef je niet aan vandaag hoor.. Lekker luchtig zo in je tuinbroekje, Peter!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier bijna niks gevallen ook ik was laat met het dinsdag blogje ik dacht dat hety nog maandag was :) weer super gezellig om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk konijn, zeker met zijn uitgebreide garderobe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van jullie om Peter andere kleren te laten aantrekken. Want een dikke trui met dit weer kan toch echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk toch dat kledingrek! Zo schattig allemaal.
    Anita, ik heb je "attentie" van hieronder bij de "reacties" ook overgenomen. Ik hoop dat je dat niet erg vindt? Laat maar horen want dan verwijder ik dat wel weer moest je het niet leuk vinden dat ik het overnam.. Het is toch wat met dat privacygedoe. Lijkt me wel dat de Nederlandse bloggers er meer werk van maken. De Belgen schijnen zich niet zo druk te maken hierover? Loopt het allemaal niet zo'n vaart of zijn ze te naïef?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen enkel probleem hoor, ik heb het weer op een Duitse blog gezien, daar nemen ze de nieuwe wet heel serieus. Wat je kunt gebruiken voor je blog, neem maar over :)
      Groetjes en een fijne dag, Anita

      Verwijderen
  6. Ha, dit had ik nog gemist! Leuke tuinbroek en wat leuk: armbandjes maken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...