zondag 27 juli 2014

Hoera, Jaco aap is klaar!


Ja, het is gelukt, de aanhouder wint, zullen we maar zeggen!
Kijk hem eens zitten, hij is er volgens mij nog een beetje beduusd van en ik ook;-)
Het begin vond ik erg moeilijk, ik had een rondbreinaald gekocht, maar dat lukte niet
9 steken en een rondbreinaald, ik snapte het niet:(
Van de buurvrouw 4 naalden geleend, maar nog steeds viel het niet mee
Pas toen ik eenmaal wat verder was, begon ik het patroon te snappen!!
Moet wel vertellen dat ik totaal geen ervaring had met rond breien, ineens aan een aap beginnen was misschien wat te hoog gegrepen;-)
Maar zoals gezegd, volhouden en zeker op het laatst kreeg ik er zelfs schik in.




Ik viel van de ene verbazing in de andere, het patroon van Zijmaakthet is zeer duidelijk en staat vol met foto's. Omdat ik zo aandachtig aan het breien was had ik bepaalde zaken helemaal niet in de gaten. Bij de staart en de oren dacht ik ooo dat gaat fout, dat heb ik niet, maar wat bleek ik had alles volgens het patroon gebreid dus ik had het wel, hi hi hi



Ik wil ook nog een broekje voor Jaco breien, 
leuk met van die grote knopen achterop.
Maar ik had nog niet gelezen dat dit een kooppatroon is en 
de winkel is tot 15 september dicht.
Het broekje volgt dus nog:-)



Ik ben ontzettend blij met mijn aap en noem hem Jaco in plaats van Jacobus 
en zoals je hebt kunnen zien is hij
inmiddels al wat vrijer geworden en de tuin gaan verkennen
Er komt nog wel een aapje, maar voorlopig nog even niet:-)

4 opmerkingen:

  1. Echt knap gedaan! Het is een schatje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou als je niet eerder in met 4 pennen hebt gebreid dan is dit een super prestatie, ik vind m geweldig leuk !
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan trots zijn hoor Anita. Voor het eerst rondbreien en dan zo'n ingewikkeld patroon breien... Top! Op de cursus ga je ook nog rondbreien, jij hebt alvast geoefend :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel een leukerd hoor! Ook bij mij ligt het patroon nog klaar om te maken, samen met nog een paar andere van "zij maakt het", ze zijn echt super om te breien vind ik. Ben zelf alweer een hond aan het maken voor iemand, je wordt er wel handiger in als je er nog maakt. En die broek komt vast ook nog wel in orde!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...