dinsdag 1 juli 2014

De miss of mister kat verkiezing:-)

Welke kat vind jij het leukste om te maken?
Kies je favoriet en als je wilt kun je vanavond al beginnen :-) 
ja, want het zijn allemaal gratis patronen




Katje nummer 1

Dit is katje Kruimel
het patroon vind je bij Stip & Haak
Veel haak plezier!







Katje nummer 2

Dit zijn Pommetje en Snoezepoes
Ze zijn te koop maar, je kunt ook zelf aan de slag;-) het patroon vind je op mijn blog bij
de gratis patronen
Veel brei plezier!






Verkocht


Katje nummer 3

Dit is Mai
het patroon is van Hiphaakwerk
Ik zie het niet meer op hun site,
maar klik hiernaast op Pinterest en
bij het bord haken vind je het patroon.
Veel haak plezier!







2 opmerkingen:

  1. Doe mij maar katje nr3 Ziet er zo lekker slungelachtig uit !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel om ons op deze leuke patroontjes te wijzen, ze zien er allemaal even knap uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...