zondag 29 juni 2014

Randje per week - borduren met een borduurbril

Zoals jullie al weten doen mijn moeder en ik ook mee met het randje per week.
Het was al een tijdje geleden dat ik mijn borduurnaald had vastgehouden.
Wat denk je, wat ik geborduurd had, kon ik ook weer uithalen, ik zag het niet meer en maakte steeds fouten. Borduren en dan weer uit moeten halen, ja dat schiet niet echt op:(

Maar ik heb een oplossing gevonden, de borduurbril is voor mij de beste oplossing. Ik heb een tafelloep geprobeerd, daar kreeg ik pijn van in mijn nek (verkeerde houding), de zogenaamde hoofdloep voelde ook niet prettig.  Ja een borduurbril werkt voor mij echt super, ik zet mijn eigen bril af en de loepbril op.


De bril wordt geleverd met 3 lenzen en heeft ook led verlichting. Hij is geschikt om te borduren maar ook te gebruiken als hobbyloep. En denk je zo'n borduurloep is prijzig, nu dat valt reuze mee. Op dit moment is hij in de aanbieding van € 32,95 voor    € 12,95 bij Emeijloepen 
Emeijloepen heeft een groot assortiment loepen, neem eens een kijkje op de website.

De loepbril met lens vergroting 1.5
werkt voor mij het beste
Kijk zo werkt het,
handig beide handen vrij

Het borduren gaat stukken beter en ik hoef
niets meer uit te halen, wel zo leuk:-)


3 opmerkingen:

  1. O, wat goed dat je dit eens vermeld. Heb er ook al aan gedacht om zo een loep te kopen. Nog veel borduur plezier !!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een handige oplossing vond! Hoef je niet meer uit te halen. Handig zo'n bril!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...