vrijdag 13 juni 2014

Alles onder controle;-)

Ja, hoor ik ben er nog, ik ben druk doende, maar nog niets af.
Komt goed hoor, na onze vakantie in Turkije roept de plicht weer!! 
Dat betekent minder tijd om te handwerken:(

Vorige keer liet ik jullie kleine schoentjes zien, ik ben al een behoorlijk eind opgeschoten,
kijk maar:-)
Binnenkort verwacht ik het popje helemaal af te hebben,
ben benieuwd wat jullie van haar vinden.
Ik maak haar niet helemaal hetzelfde als Tineke
Denk je misschien wat zitten die armen vreemd.
Ik heb ze er even bijgelegd, ze zitten nog niet vast, hihihi
Zoals ik al eerder blogde, ik heb katoen besteld bij Maaike  
Dinsdagavond besteld en donderdag al in huis
Maaike, hartelijk bedankt voor de snelle service:-)

En zover ben ik met mijn Randje per Week
Ik ga geen randjes inhalen hoor
ik borduur elke week de randjes die voor een week staan
ik wil ook nog tijd overhouden om te haken;-)


Ik wens iedereen een fijn weekend!


3 opmerkingen:

  1. Gelukkig moet je de armen er nog aannaaien, anders zou het maar raar zijn hé ;-).
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pop is aardig opgeschoten, goed dat je het zegt van die armen :-) en gelukkig naai je ze er nog aan, zou vreemd zijn anders (haha). En met die nieuwe lading katoen kan je weer heerlijk plannen maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik ben benieuwd hoe je pop gaat worden hoor ze ziet er voor zover al heel leuk uit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...