zondag 22 juni 2014

Kaarsen met een verhaal





WOO kaarsen (Worlds Of Opportunities)
Ik had er nog nooit van gehoord.
Zoals jullie weten ben ik ook fan van woonblogs.
Op de blog van Monica zag ik de kaarsen voor de eerste keer.

Ik was meteen verkocht, een geurkaars met een heel mooi verhaal.

De WOO bottle candle wordt met de hand gemaakt door kansarme mensen in Vietnam, Laos en Cambodja van gebruikte wodka- en wijnflessen, bijenwas en parfum.

WOO is van mening dat door het creëren van duurzame kansen, het verschuiven van vaardigheden, kennis en welvaart betekent, zodat mensen zichzelf kunnen helpen en hun eigen levens kunnen veranderen.  

Dit is een kaars met een missie,
want doordat wij deze kaarsen kopen, helpen we mee
en geven we het licht door aan de mensen,
die deze mooie duurzame kaars maken

Wil je meer weten over WOO kaarsen of wil je 
weten waar je de kaarsen kunt kopen
kijk dan eens op hun site www.welcome2woo.com




1 opmerking:

  1. de kaarsen zien er heel mooi uit ik heb er nog nooit van gehoord, ik zal eens gaan kijken op hun site.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...