donderdag 17 oktober 2013

Vlindertjes

In september zag ik vlindertjes op de blog van blij dat ik brei en dacht die ga ik ook een keertje haken, die vind ik leuk!

Van de week dacht ik er ineens weer aan, meteen het patroontje opgezocht en begonnen. Het patroontje vind je Hier

Ik heb een vlindertje gehaakt om er een potje zelf gemaakte jam mee te versieren.
De feestdagen komen er weer aan en cadeautjes mooi inpakken en persoonlijk maken met een zelf gehaakt vlindertje is ook een leuk idee. Op een stokje tussen planten, of op siertakken allerlei vlindertjes in een kleur bevestigen. Ook mooi, ja zo heb je misschien zelf ook nog allerlei ideeën. Het vlindertje haken is in ieder geval niet moeilijk. De beschrijving is heel duidelijk!





1 opmerking:

  1. Ik heb ook al potjes jam versierd, maar nog nooit een vlindertje opgezet. Ik vind het een leuk idee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...