donderdag 31 oktober 2013

Ciska de rat








Hallo mijn naam is Ciska de rat.
Ik vind het heerlijk om buiten te zijn. Lekker frisse lucht en mooie bloemetjes. 









Na het haken van Happy en Noah was ik aan de beurt.
Ook ik sta in het boekje van 
Christel Krukkert. Het boekje heet gehaakte beestenboel, ik sta zelfs op de kaft.
Ben benieuwd welk dier

Anita nu weer gaat haken.
Enfin jullie zien het vanzelf, ik ben er dan niet meer, ik ga naar een lief klein meisje.

Groetjes en veel liefs, 
Ciska

1 opmerking:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...