donderdag 30 mei 2024

Weer op het goede spoor ;)

 Zoals ik al een keer eerder vertelde
wil ik mijn ‘oude’ sokkenwol
eerst opmaken voordat ik aan de nieuwe 
sokkenwol mag beginnen
Om de een of andere reden gaat dat niet als vanzelf
De blauwe boord, mmm moeilijk te zien
De sok met blokjes daar was ik heel
enthousiast aan begonnen, maar met de hiel
ging het daar weer mis
Om de sokkenwol weg te doen
Tja, dat kon ik ook weer niet
Maar nu zit ik weer op het goede spoor :-)
Al ben ik niet weg van rode sokken
Ik ga de sokkenwol toch zo opmaken
eenvoudige rode en blauwe sokken 

Op Youtube zag ik deze video met acht gratis sokken patronen
De Hermione’s Everyday sok lijkt me een erg leuk patroon
Misschien iets voor de sokkenbreisters onder ons

Ik blijf volhouden eerst mijn oude
Sokkenwol opmaken 🧦🧦



6 opmerkingen:

  1. Als je op een gegeven moment je favoriete manier weet van de boord, de hiel en de teen, dan kun je elke willekeurige steek gebruiken. Ik probeer ook wat aan m'n voorraad te doen, maar soms kom je zoiets leuks tegen op een markt, dan moet je dat wel open ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit je niet echt mee Anita, wat jammer dat de blokjes sok de hiel niet goed ging. Vind het knap van je dat je toch door blijft gaan tot de oude sokken wol allemaal verwerkt is. Succes met de vorderingen.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat knap om het zo te doen. Ik heb ook nog zoveel in voorraad mijn slogan is nu geen garen kopen voordat er weer een paar bollen op zijn. Ha ha ik ga de patronen zeker even bekijken Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En als je het niet ziet zitten met de restjes sokken te maken: een bonte restjesdeken (al dan niet voor een goed doel) is dan misschien ook een optie. De rode sokken zijn in elk geval vrolijk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...