zaterdag 18 mei 2024

7 Geluksmomentjes (6)

 1 week
7 dagen
7 geluksmomentjes 

Wat zeker niet mag ontbreken in deze reeks is breien
breien brengt mij vele geluksmomentjes 

Het begon met deze trui
Niet alleen het breien is leuk
Ook het patroon uitzoeken en 
daar weer wol bij vinden
Het hele proces :-)
Als je eenmaal de smaak te pakken hebt
dan wil je meer ;)
Het fijne is ook
Je kunt voor de zomer én winter breien
Verschillende wolletjes of juist met katoen
Ook de leuke contacten met andere breisters 
en Youtube filmpjes, allemaal heel gezellig 
Een heerlijke hobby 
met eindeloze mogelijkheden 
Want wat denk je van sokken,
sjaals, vesten, voor baby, knuffels of spencers breien 
Ja, de keuze is reuze ;) 

****







7 opmerkingen:

  1. Je vergeet nog het draagplezier en het krijgen van complimentjes 😉 want wat staan ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Breimomentje, ik zou ze ook niet willen missen. Mooie truien laat je zien. En daarna het dragen en trots zijn op je product. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je ons mooie truien zien! Ja, breien, het is heerlijk, zou geen dag zonder willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeh....wat heb jij veel gebreid zeg mooi momentjr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je al veel gebreid voor jezelf, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loop een beetje achter Anita, maar alles wat jij gebreid hebt vind ik altijd heel erg mooi, qua kleur en pasvorm.Het staat je ook allemaal heel erg goed. Maar ook a je haakcreaties zijn altijd super geslaagd!!! Vind je haar met volop krullen je ook hartstikke goed staan. Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, breien is heerlijk om te doen. Voor mij haken ook...
    Ik zeg wel eens 'wat zou ik moeten doen, als ik dit nooit had geleerd?'

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...