dinsdag 5 mei 2020

1e dinsdag van de maand, sokkendag :)

Het is alweer dinsdag sokkendag 
Maar goed nieuws :)
Ik had met mezelf afgesproken
Anita, de volgende keer heb je tot aan de voet gebreid

Gelukt hoor!
Ja, zo ben ik dan wel weer
Afgesproken is afgesproken ;)
Kijk, ik dacht ik zal maar eens even passen
Nu had ik een afspraak met de pedicure
maar ja, omdat alles anders is als anders
Kan ik niet al mijn mooie nagels showen
Vandaar een bloemetje op een minder exemplaar :(
Ja, dat is nog niet alles
Mijn eerste sok is af :-)
Ik heb nog wel foutjes gezien
Dingen waar ik bij sok twee op kan letten :)
Maar verder best tevreden
Nu had ik als eens van horen zeggen
dat zelfgebreide sokken heel anders zitten
hmmm, het is waar :)
Een reden om vlug verder te gaan met nummer twee
Kijk eens, daar ben ik ook al aan begonnen :)
Ja, dat gaat helemaal goed komen
Volgende keer, in juni wil ik deze sok ook af hebben

Ik moet wel ;)
want ik heb al weer een ander idee
Dat mag ik pas gaan doen
Je raadt het al
Als de sokken allebei klaar zijn :)

Is er nog poppennieuws?
Tuurlijk bij :)
Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje      
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo





10 opmerkingen:

  1. Nou, die zit als gegoten! Ik vind hem prachtig, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige sok gebreid, zit fijn he, zo'n handgebreide sok. Brei maar gauw de andere af, kun je ze fijn gaan dragen, en beginnen met dat andere plannetje dat je hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Nummer 1 is af, ik hoop dat er nog heel veel mogen volgen😉.
    Ach dat bloemetje op je teen,het is net als met de kapsels: coronalook. Zolang je die hebt, ben je goed bezig👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en mooi gebreid zeg! Ik begin vanmiddag ook aan sok nr 2, ben benieuwd of het net zo goed gaat als de eerste. Daar heb ik wel een paar foutjes gemaakt, maar dat zie je niet eigenlijk, dus ik keur 'm goed ;-) Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah je gaat lekker mooi kleurtje en wat gaat een maand snel zeg, nou ik moet er nog 1 of eigenlijk een halve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, het is je gelukt! Natuurlijk... en het komt ook vast helemaal goed met die sokken.
    Enne... is dat andere idee ook een sok?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit..leuk hé...sokkenbreien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker warm zo'n zelfgebreide sok. En petje af hoor dat je je aan je eigen afspraak hebt gehouden.
    Nu nog even doorzetten met nummer 2.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt jezelf goed aangepakt. En het resultaat is mooi.
    En nu je weet hoe het moet, gaat de tweede vast nog sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, kan niet anders zeggen, knap hoor !
    Leuk ook zoals je het in beeld hebt gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...