vrijdag 15 mei 2020

Crea 5220.................Gedicht

Omdat ik nu druk bezig ben in de tuin
Dacht ik, daar zoek ik een gedicht bij :)


Alleen een gedichtje is ook zo wat
Dus ook een foto van mijn moestuin(tje)
Niet zo groot, maar ik ben er reuze blij mee
Ik heb wel al bij de heer des huizes aangegeven
dat ik volgend jaar best nog een groter stuk wil ;)
Om op tuinman Koen terug te komen
Drie keer raden wat ik aan het maken ben ;)

Gedicht
Waar hebben de andere aan gedacht bij dit woord
Ben je net als ik benieuwd?
Kom mee, dan gaan we naar:
Elizabeth   
                          In de weer  
                  De Breimeisjes          
                      Céline
                                Marian Maakt







18 opmerkingen:

  1. Wat een lief gedichtje!
    Ik heb je laatste foto eens heel goed bekeken en daarna tuinman Koen nog eens goed bestudeerd, maar ik heb geen idee wat je aan het maken bent ...;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan er ook nog niks van maken al dacht ik na de vraag aan een vogelverschrikker 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je een vogelverschrikker aan het maken? Je tuintje staat er mooi bij!
    Ik word er weer "fijntjes" aan herinnerd waarom ik vorig jaar geen groente had gezaaid: alles wat opkomt wordt door de pissebedden opgevreten :-( Dus weer alleen maar fruit, ook lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie hey zo ook niet dus denk ook aan een vogelverschrikker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een vogelverschrikker, daar dacht ik ook aan .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet verses! (I translated them..) I don't imagine what you're creating...a support for the birdhouse?
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toepasselijk gedicht net nu je het zo druk hebt in je tuin.
    Geen idee wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief! Heerlijk zo'n tuin! Ik denk ook een vogelverschrikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief gedichtje, kleuteridee heeft hele leuke en leerzame opdrachten en activiteiten. En ik gok dat je een vogelverschrikker aan het maken bent. Welke plant moet hij gaan beschermen?
    Veel succes.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieflijk gedichtje Anita, en inderdaad heel toepasselijk in deze periode van het jaar waarin we weer heerlijk wroeten in de aarde. Vooral ook de laatste twee zinnen kloppen precies, al je hard gewerkt hebt in de tuin kijk je na afloop meestal voldaan naar het resultaat.
    O leuk, dat je een moestuintje hebt, en tja......wil natuurlijk iet iedereen napraten maar ook ik denk aan een vogelverschrikker, twee lange benen en een stukje romp waar dan wat stro omheen gaat en een hoed op zijn pruikje van stro. Vertel....................wat is HET, wil het weten, hihi.

    Fijn weekend,
    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij ben jij iets aan het maken om er groente bv boontjes of tomaten enz er om te laten klimmen

    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De inhoud van dit leuke gedichtje komt heel dicht bij de werkelijkheid van het werken in een tuin! De dichter weet waar hij het over heeft...
    Het moestuinieren smaakt bij jou naar meer, leuk hoor...
    Maar ik kan echt niet raden wat je nu aan het maken bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IN de tuin kunnen we nu zeker heerlijk bezig zijn en genieten. Wat jij aan het maken bent zou ik echt niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk gedichtje! Dat zou je meer moeten doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Iets zegt me dat die moestuin nog wel groter wordt. En de groene kas(t) houdt vast ook nog wat verborgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk gedichtje Anita.
    Ik denk ook aan een schrikvogel, eh vogelverschrikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mensen met een moestuin bewonder ik enorm. Zelf kom ik nooit verder dan een siertuin. Lijkt me veel makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...