dinsdag 19 mei 2020

Dinsdag poppendag :)

Hallo, daar ben ik dan ;)
Mijn naam is Koen, ja sommige van jullie 
hebben het goed geraden
want inderdaad, ik ben een vogelverschrikker
Goed dat jullie dat al zagen :)
Ik had het zelf ook niet geweten hoor
Het begon allemaal zo
Op Pinterest zag Anita leuke vogelverschrikkers
Op Marktplaats zag ze een overal van Bob de Bouwer
Toen heeft ze van een jute zak mijn hoofd gemaakt
Van de heer des huizes komt mijn geraamte :-)
Kijk hier lig ik te wachten op mijn vulling ;)
Deze twee tassen vol, 
daar had ik geen moeite mee hoor ;)
Allemaal in mijn buik, borst, armen en benen
Zo, wat vinden jullie van mij?
Wel een knapperd, ja toch?
Klaar voor mijn werk ;)
Zo, hier voel ik me op mijn gemak :)
In de moestuin, heerlijk in het zonnetje 
Kom maar op plantjes, doe maar je best 
Ik zal goed op jullie letten!

Ik blijf hier nog wel een tijdje staan,
gaan jullie maar alvast kijken bij:
Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje      
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo







17 opmerkingen:

  1. Wow ... Koen... jij mag er zijn! Ik vind je stiekem heel erg leuk... Maar je moet natuurlijk niet te veel shinen hè.. want je bent wel een vogelverschrikker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een juweeltje! Die Koen zou ik zo in mijn tuin willen. Het is gewoon een lieverd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha de moestuin wordt nu echt serieus bewaakt. Hup Koen, zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Veel succes met je baan bij Anita in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een leukerd! Hij doet me denken aan Jan. Ik maakte Jan zo'n 22 jaar gekeden voor vaderdag voor mijn vader. En hij "leeft" nog steeds! Eigenlijk meer dan vroeger nog, want er wonen regelmatig hele muizenfamilies in zijn lijf, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koen jij mag er zijn.
    Reuze leuk en wat een volle buik.ha ha
    Ik hoop dat de vogels je minder leuk vinden en dat jij braaf je werk mag doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig maatje in de moestuin! Leuk is Koen geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh wat een leukerd ben je, maar ik betwijfel of je een echte verschrikker bent. Volgens mij komen de vogeltjes gewoon op je armen zitten 😀😀.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha Koen is zeker een knapperd geworden Anita, enig die geruite bloes en tuinbroek, op zich al een plezier om hem aan te kleden en te vullen. Goed je werk doen hé Koen, want daar ben je voor aangenomen.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Anita, wat een stoere Koen is daar tevoorschijn gekomen. Ik ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk de vogels wegjaagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij echt geweldig mooi geworden, Koen zal zeker zijn werk wel doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A too sweet scarecrow! The bird will love it!
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is superleuk! Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is superleuk en hij staat daar prachtig in de tuin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...