zondag 15 maart 2015

Kunstzinnig werkstuk

Egeltjes, hier zijn ze dan:)



Eerder vertelde ik jullie dat ik de egeltjes wilde haken, maar uiteindelijk heb ik
toch voor deze egeltjes gekozen. Ik vind dat de egeltjes heel leuk zijn geworden. 
Misschien dat ik op een ander moment nog egeltjes ga haken, maar niet nu. 
Een voorbeeld van dit egeltje zag ik op Pinterest. 
Wat leuk en positief is, ik heb nu wel weer een andere techniek van handwerken gebruikt:)

De egeltjes zijn de laatste dieren die ik wilde maken.
Ik heb nu 3 eendjes, 2 slakken, 2 rupsen, 3 vlinders, 1 aap, 4 muizen en 2 egeltjes,
opgeteld 17 dieren.


Ik ben al flink opgeschoten met het kleed, binnenkort zal ik het eindresultaat laten zien. De primeur van het eindresultaat is natuurlijk voor de docenten en mijn mede cursisten. 28 maart ga ik met een trolley vol dieren en een speelkleed naar school ;-)


dinsdag ben ik er weer met poppennieuws,
want dan is het dinsdag poppendag



3 opmerkingen:

  1. Superschattige egeltjes! Die gaan zeker de show stelen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe egeltjes. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...