dinsdag 3 maart 2015

Dinsdag poppendag:-)


Kijk eens, fijn opgeschoten deze week.             
Teuntje is dik tevreden, ja weet je
hij wilde geen tuinbroekje aan. Dat hebben
de andere ook, dat wil ik niet hoor!!


Teuntje is nog in de maak en weet nu al
wat hij wel en niet wil, dat gaat nog wat 
worden;-)


Ik zal maar vast goed gaan nadenken over
zijn haren en wat hij op zijn hoofd krijgt,
Ik wil natuurlijk wel een blije pop afleveren:-)






Zoals jullie al weten, wil ik al langer graag een pop voor mezelf maken.

Een tijde terug kocht dit leuke koffertje bij de Xenos, de prijs valt reuze mee. Misschien een tip.

Ja, want mijn pop krijgt natuurlijk ook een uitgebreide garderobe en dan komt een koffertje goed van pas.




Er is ook poppennieuws bij de andere poppenmoeders:)





Jolanda
Hannie
Peggy
Creanoor


Een hartelijk welkom aan de nieuwe volgers


.

4 opmerkingen:

  1. Ja, die Teuntje, daar gaan we nog van horen. Inderdaad over zijn kapsel moet je goed nadenken. Of heeft Teuntje al laten weten wat die wil!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Teun heeft inderdaad al een eigen willetje, je zal je toch een beetje moeten laten gelden als mama of het loopt uit de hand, altijd gevaarlijk met poppen in huis. Maar over zijn kapsel zou ik hem wel mee laten beslissen, da's toch echt wel iets persoonlijks. Je koffertje is supermooi, nog een goed idee om alles in te bewaren.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist prettig als hij zelf kan aangeven wat hij wil, hoef jij er niet over na te denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Teun met een eigen willetje. Goed dat hij door jou wordt gemaakt. Hij wordt vast een knap vent.
    Leuk idee: een eigen pop met een eigen garderobe.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...