dinsdag 24 maart 2015

Dinsdag poppendag

Ja, je weet dat het eraan zit te komen, 
maar dan valt het toch nog tegen.
Afscheid nemen van Teuntje
Je gaat je onder het haken toch aan zo'n kereltje hechten;)








Hier staat hij nog te poseren,
helemaal happy met zijn puntmuts
en haartjes.

Vooral het belletje aan zijn muts vond
hij geweldig, hij liep de hele tijd met
zijn hoofdje te schudden:)









Ik wist dat hij weg zou gaan
voor Pasen, maar nu al
ach ja, niets aan te doen.


Nog een keer kijkt hij om,
het is eigenlijk toch nog maar
een klein kereltje:)





Tja en dan is het toch echt zover,
Teuntje trekt de wijde wereld in.


Pas goed op jezelf Teuntje, 
ik ga je missen.










      


Afgelopen vrijdag de laatste super gezellige poppen les gehad en

hier is ze dan, Julia, ze wilde niet op de foto, of ik dacht dat ze gek was.
In haar blootje op de foto, dat nooit. Gelukkig was beer zo lief om zijn pootjes om haar
heen te slaan, die lieverd:) 

Als eerste wil ik een onderbroekje en hemdje voor Julia gaan breien.
Bij José heb ik al een bolletje mooie wol gekocht, misschien komt de wol jullie bekend voor. Of ik al een begin kan maken, dat is even de vraag. Ik ben nu bezig met de laatste loodjes van mijn kunstzinnig werkstuk. Poeh wat een klus is dat geweest, eerlijk gezegd ben ik er nu wel klaar mee!!!! 

Ik kreeg vragen over poppenkleding. Ben je op zoek naar patroontjes voor poppenkleding klik dan hier Veel kijkplezier!


Ga ook even bij de andere poppenmoeders langs:


Jolanda
Hannie
Peggy
Haakjuffie


Fijne dag, probeer te genieten:)
                                        









8 opmerkingen:

  1. Aaaah daar gaat ie! Hij is wel superleuk geworden dus hij kan echt met opgeheven hoofd de deur uit ;)
    Bedankt voor de link van de poppenkleertjes, ik ga eens op mijn gemak rond kijken :D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die Teuntje, dat is nu een hele vent geworden, die de wijde wereld intrekt. Als poppenmoeder moet je dan even slikken en hem het beste toewensen.
    Maar je bent al aan de volgende schattebol bezig, dus dat komt goed.
    Bedankt voor de link....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Teuntje is een geweldig kereltje. Zo lief :-) Hij zal zich vast amuseren in de wijde wereld, maar afscheid nemen, is nooit leuk. Gelukkig is er al een nieuw dutske :-)

    Groetjes
    Peggy ( poppe-mie. blogspot. be)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, herkenbaar! Dan ineens houd je zelf van zo'n popje, ook al wist je dat het popje wegging...
    O, die Julia, of ze gelijk heeft dat ze niet in haar blootje op de foto wil! Maar wat fijn dat je haar zo toch al een beetje kan laten zien. Mooi is ze!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje triest is dit blogbericht wel. Gelukkig heb je de foto's nog en misschien kan mooie Julia de leegte een beetje opvullen. Tsja, zo gaat dat met kinderen, zo ook met poppenkinderen. Wie weet laat hij nog een keer wat van zich horen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Teuntje is echt een vrolijk baasje. Natuurlijk jammer dat hij vertrekt, maar hij gaat vast iemand anders heel blij maken. Goed dat je hem zo mooi op de foto hebt gezet. Zo blijft hij toch nog een beetje bij je.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch even een triest verhaal, afscheid nemen van zo'n klein knap kereltje blijft moeilijk ook al wist je dat het ging komen. Het is echt een lieverdje geworden met zijn leuke muts met belletje. Het zal hem wel goed gaan op zijn nieuwe adres. Nog succes met het breien van de kleertjes en je werkstuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...