donderdag 5 maart 2015

Kunstzinnig werkstuk

Even een kleine up-date, ik schiet al lekker op,
maar ben nog niet klaar met het breien van Monkie.
Inmiddels heeft Monkie ook al een staart.
Nu nog de oortjes, en zijn snuit, oogjes en vullen maar.
Ik hoop hem dit weekend klaar te hebben, dat zou fijn zijn.

.

Ook het bedje van Monkie is klaar:)
In een kleine doos heb ik twee handvatten gemaakt
vervolgens heb ik de doos bekleed met inpakpapier.


Zo ziet het 'bedje' van Monkie eruit,
Nu nog een matrasje, hoofdkussentje en dekbed maken.
Monkie ligt er straks warmpjes bij.

Ook heb ik al een idee voor de egeltjes,
in een eerder bericht vertelde ik dat ik de egeltjes ging haken,
maar dit gaat toch te lang duren,
nu ga ik egeltjes maken die sneller klaar zijn:)

Ja, dat moet wel want 28 maart a.s.moet
ik mijn kunstzinnig werkstuk laten zien
en ik heb ook nog tijd nodig om het speelkleed te maken.
Op het speelkleed komen bomen, een vijvertje en bloemen.
Ik lig aardig op schema, dus dat komt wel goed.

Dus volop werk in uitvoering
zal ik maar zeggen;-)







3 opmerkingen:

  1. Dat gaat helemaal goed komen met dat werkstuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al goed uit. Benieuwd naar het totaalplaatje.
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit. Lekker genieten van het creatieve gebeuren en dan komt het allemaal goed. Ik ben zo vrij geweest om je te nomineren voor de Liebster Award. Hopelijk vind je het leuk. Alle informatie kan je terugvinden op mijn blog www.molemiekeshobby.blogspot.be.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...