maandag 23 oktober 2023

Het is een prachtig lied 🕊

Mijn vriendin stuurde mij vanmiddag
een Whatsapp

De Israëlische zangeres Yeal Deckelbaum
heeft een prachtige opname gemaakt met haar band
waar eveneens Palastijnse en Israëlische vrouwen deel van uitmaken.
Moge het onderstaande lied, met beelden van de mars, u inspireren
om mee te doen aan het neerzetten van een intentie
om de vrede aan beide kanten te helpen herstellen - in Israel en in Gaza

Om te delen in je netwerk 💙
Het is een prachtig lied!


6 opmerkingen:

  1. Prachtig, absoluut. Dankjewel voor het delen 🕊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ook Joshua Aaron heeft opnames in hebreeuws en Arabisch in 1 lied

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft ze een prachtige stem! Ja, vrede voor beide kanten... dat is waar we voor bidden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Anita, ja Vrede, eigenlijk voor de gehele wereld, wat een ellende toch allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...