zaterdag 17 juni 2023

De Harmony deken (2)

Op 26 oktober vorig jaar schreef
ik voor het eerst iets over mijn 
Harmoney deken van Attic24
Ondertussen heb ik wel aan mijn deken gehaakt
maar er niet meer over geblogd
Het haken ging wel, maar het bloggen, nee dat lukte niet
Het was toen ook dat mijn moeder ziek was
Ze vond het leuk als ik haakte, wanneer ik haar gezelschap hield
Ik mis de band die we samen hadden
Het gaat wel al beter, maar soms toch ook weer niet
Toch heb ik inmiddels van alle vierkantjes negen exemplaren gehaakt
en wil ik graag verder met mijn deken
ik moest er van mezelf over bloggen
126 vierkantjes, tijd voor de volgende stap
De vierkantjes aan elkaar haken
Alle vierkantjes hebben een letter
 Ben zo benieuwd hoe het aan elkaar haken gaat
Voor het aan elkaar haken gebruik ik een neutrale kleur, Camel
De uitleg vind je Hier
De eerste rij ligt op volgorde 
Als ik een rij aan elkaar heb gehaakt
laat ik jullie het resultaat zien en weet ik ook
hoe het is om de vierkantjes aan elkaar te haken

Fijne en zonnige dag
🌺🌸🌺



7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie deken leuk patroontje net anders heb het net bekeken. Benieuwd hoe je ze aan elkaar maakt. Laat maar zien.
    Even een pauze is goed. Heftige tijd heb je achter de rug. Sterkte meissie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een moeilijke periode voor je, het voelt zo onwerkelijk allemaal en net wat e schrijft het gemis van de liefdesband die je hebt met je moeder. Ze kan alleen maar trots op je zijn als je je prachtige deken in wording zou zien. Wat ben je al enorm ver gekomen, en stuk voor stuk prachtige patroontjes en kleurgebruik.
    Wens je een fijn weekend verder.

    Groet Josephine,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken almaken werkt vast therapeutisch, het wordt erg mooi.
    De vierkantjes hebben samen met jou de verschillende fases omtrent het overlijden van je moeder meegemaakt, je hebt het bijbehorende gevoel er in gelegd. Het wordt misschien wel een troostdeken voor je. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moeder verliezen kost heel veel energie. Goed dat je toch af en toe haakt, dat kan de zinnen zo goed verzetten.
    De deken wordt mooi, ik ben benieuwen hoe de volgende baan er uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze prachtige deken in wording zal veel herinneringen naar boven halen, en dat is enerzijds ook wel weer heel mooi.
    Je hebt hele warme kleuren gekozen, Anita. Ik hoop dat je met plezier de vierkanten aan elkaar maakt en laat maar zien hoe ver je bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ook wel weer fijn dat je mooie herinneringen van jullie samen, tijdens het haken boven komen drijven. Van de andere kant kan dat ook wel weer moeilijk zijn. Sterkte.
    Het wordt wel prachtig Anita !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...