donderdag 20 juli 2023

De Harmony deken (3)

Het gaat goed met mijn Harmony deken :)
Een keer uitgehaald, in het begin
Ik haakte te los, dat was niet naar mijn zin 
Maar nu ben ik tevreden en gaat het goed
Ik ga aan de derde rij beginnen
De vierkantjes heb ik al weer uitgezocht
en liggen op volgorde
Het is een leuk haakwerk
wat je zo tussendoor kunt doen
Ik ben ook blij met hoe de kleuren combineren

Elke keer een paar granny’s
Want het is ook druk in de tuin ;)
Er is valt van alles te oogsten
de tomaten doen het weer heel goed dit jaar :)

Ook brei ik nog aan mijn trui
Zo heerlijk zen om te doen
Laat binnenkort zien hoe ver ik ben

Fijne dag 
🍀🌞🍀



9 opmerkingen:

  1. De deken wordt prachtig, echt harmonieus, de kleuren. Heerlijk, eigen oogst is 't lekkerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat passen de kleuren goed bij elkaar zo'n heerlijk haak werkje tussendoor geeft zo veel plezier en voldoening.
    Heerlijk eten uit je eigen tuin lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk om te oogsten uit je eigen tuin! Fijn dat alles het zo goed doet.
    Zo'n granny deken is echt een groeidekentje. Ik vind het ook fijn in de zomer om dan maar steeds een klein vierkantje in je handen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een heel mooie deken in deze kleuren, mooie combinatie.
    Je tomaten staan er prachtig bij, heerlijk! Ik geniet volop van de slasoorten uit mijn tuin. Ik heb echt een geluksgevoel als ik sla uit de tuin knip en het vervolgens binnen enkele minuten op tafel staat, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je deken prachtig worden! Mooie kleurencombinatie heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke deken. Mooie kleuren en granny’s zijn leuk om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schiet al lekker op, mooi hoor !
    Ook heerlijk oogsten in de moestuin, fijn hè, alles super vers !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...