woensdag 7 juni 2023

Memory blanket (2)

In april liet ik al zien dat ik een piep klein stukje
aan mijn memory blanket had gebreid
Twee vierkantjes, waarover ik niet helemaal tevreden was
 een vierkantje bleek toch van ander garen te zijn
dat zag je en vond ik niet mooi
Het was ook om te proberen :)
Dat ene vierkantje uitgehaald en weer verder
Ik brei de vierkantjes met Stylecraft Special DK
want daar heb ik veel restjes van
De vierkantjes tot nu toe zijn effen
maar ik ga ook nog met kleurtjes werken in een vierkantje
Ik hoop dan een beetje dat ‘sok’ effect te krijgen

Het gaat niet snel maar dat hoeft ook niet
het is prima zo 😀

In deze tijd is er ook van alles te doen in de moestuin 
Verder wil ik ook nog haken aan mijn Harmony deken, breien aan mijn trui
én wil ik bewust genieten als het mooi weer is
Kortom, lekker druk 
🌻





9 opmerkingen:

  1. In de moestuin zal het nu ook wel heerlijk groeien met dit mooie weer. Altijd wat te doen, verveling ligt bij jou niet op de loer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel echt het mooiste bij zo'n deken, als het garen van een soort is. Dat wordt vast heel mooi! Ja, dit is de tijd voor de tuin en voor buiten zijn! Zaterdag is het trouwens Knit in Public day, dus dan kun je mooi buiten aan je deken breien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig, is het niet aan dit project, dan is het wel aan een andere, dan wel buiten. Doe de dingen die je leuk vindt en vind leuk wat je doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat een prachtige deken worden, en het zijn steeds van die
    kleine gedeeltes waar je aan kunt werken. Af en toe een blokje
    breien en je ziet het steeds een stukje groeien. En leuk dat je ook
    wat vierkantjes met kleuren gaat mengen, ben benieuwd.
    En heerlijk hé nu met de zomerse temperaturen, lekker bezig zijn
    in de moestuin , en er gaat veel werk inzitten mar dat is nu juist
    weer zo fijn in de zomer, we hoeven ons niet te vervelen.
    Geniet volop van alles dat je bezig houdt,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi de vierkantjes altijd lekker om even op te pakken.
    Lekker nu buiten in de tuin bezig zijn .
    We zitten nu toch echt in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo'n deken waar je mooi je restjes in kwijt kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt vast een hele gezellige deken. Je zult nu zeker genoeg te doen hebben in de moestuin. Het is zo'n prachtig seizoen. Veel tuin- en breiplezier. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk patroon voor een deken. Gewoon rustig aan, met deze hitte.
    De moestuin heeft nu zeker aandacht nodig. Laat je er eens een fotocamera zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fotocamera moet natuurlijk zijn : foto’s van zien?

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...