maandag 24 april 2023

Eindelijk ;-)

In juni 2021 kocht ik het blad
wat je hieronder op de foto ziet

Op het gebied van kleding naaien
ben ik zeg maar bewust bekwaam, 
maar ook bewust onbekwaam,
ik weet waar ik niet aan moet beginnen!
Ik kijk dan ook altijd verlekkerd naar blogs of posts op IG
van kleding makende dames


Ik maakte een rok  twee keer, 
natuurlijk wel van andere stof ;)
Maar er stond ook een leuke blouse in 
Ik heb het nagekeken
In oktober 2021 heb ik de stof gekocht
Ik ben er ook aan begonnen hoor

Zo heeft hij 1,5 jaar
aan een stoel in het atelier gehangen
Ondertussen heb ik van alles gedacht,
ik doe hem weg, ik maak er iets anders van
ik doe hem bij de todde
mmm ik toch wel zonde
Tot vanmiddag 
Ik pakte mijn naaimachine én alles lukte, WAUW
Dat ging soepel
Eerst dacht ik waarom heeft dat nu zo lang moeten duren
Toen bedacht ik, hij is af en ik ben er blij mee

😀😀😀😀

12 opmerkingen:

  1. En hij staat je heel goed! Knap gedaan. Ik heb een haat-liefde verhouding met kleding naaien, ik kan het uitstekend, maar vind er niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een giller Anita, dingen kunnen soms raar lopen, gelukkig
    maar dat je het hebt weggedaan, en ziehier, gewoon een heel
    geslaagde blouse. En dan nog in een mum van tijd in elkaar gezet.
    Alles liep als een trein. Ga je nu van andere stof nog zo'n blouse maken want het staat je perfect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, hij zit je als gegoten en wat staat de kleur je prachtig! Goed gedaan! Hij wachtte gewoon op het juiste moment en dat was vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja en dat is best wel herkenbaar en wat staat ie mooi. Wat voelt dat goed hè, toch af en zo geheel naar je zin. Heerlijk als het zo goed lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het proces van je gedachten is zó herkenbaar.
    Wat een prachtige bloes is het geworden. Staat je erg goed. Blijkbaar zat je deze dag in de juiste flow. Dat smaakt naar meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms moet je maar niet teveel nadenken (al is dat moeilijk); uiteindelijk valt alles op z'n plek. Maar er zijn nu eenmaal periodes dat het er niet van komt of omdat je er tegen op ziet, of dat het niet lukt.
    Wat staat de blouse je leuk! En dat opstaande 'boordje lijkt me heerlijk comfortabel..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je de blouse nu af hebt gemaakt. Hij staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap, hoor! En een prachtige kleur, daar ga je vast veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je hem nu hebt kunnen afmaken, hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, zo kan het ooit gaan en dan snap je achteraf niet waarom het zolang moest duren. Maar de bloes is mooi, staat je goed en zo krijg je misschien weer zin in meer naaimomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms duurt het gewoon even voor je weer inspiratie en motivatie hebt. Hij staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dapper dat je 'm toch aangepakt hebt, nu heb je er een mooi bloes aan, staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...