woensdag 5 april 2023

Gebreide wanten

 Mijn wanten zijn al even af

Ik heb ze ook al gedragen :-)

Wel handig als ik dan ook foto’s maak 

en deze op mijn blog laat zien ;)

Ik heb ze eerst gewassen in een sopje met eucalan
Dat liggend drogen duurt lang zeg!
Ik vraag me af hoe dat bij een trui gaat
Dan nog een foto van de ‘ binnenkant’
Zie je dat het garen een beetje pluist?
Ik deed ze aan met Sjors uitlaten
Ik heb het idee dat het komt door het schuiven van de riem
Wat was het leuk om de wanten te breien
Wat dragen ze heerlijk
Maar, eerlijk is eerlijk
van mij mogen ze in de kast
Laat het mooie weer maar komen ;)










10 opmerkingen:

  1. Schitterend wat een super mooi patroon. Reuze knap om die te maken.
    De laatste foto heb je echt geniaal bedacht.
    Bedankt voor je kaart een hele mooie met vogels :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze PRACHTIG geworden, wanten zitten gewoon prettiger
    en vooral warmer dan handschoenen met vingers. Leuk ook
    de binnenkant van de wanten, en ik denk ook dat dat pluizige
    komt door de riem, een hond loopt alle kanten op en je moet
    ze best vaak corrigeren en dan gaande roem er steeds langs.
    Maar je hoeft niet bang te zijn dat het garen daardoor slijt.
    Ze zien er zeer degelijk uit. Leuke foto's heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat zijn wel heel mooie wanten! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, jij hebt ze af! Ik heb er eentje klaar en denk nu dat ik het maar weer oppak als m'n trui af is als extra project voor #winterklaarbreienmaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn schitterend!
    Maar net als jij hoop ik dat ze snel de kast in kunnen (en dan mag je volgende winterseizoen er weer volop van genieten 😉).
    Als ik een gebreid project ga blocken, rol ik het altijd op in een grote handdoek waar ik daarna flink op leun. Veel water wordt opgezogen door de handdoek, het drogen duurt daarna niet zo lang meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige karakteristieke wanten! Er waren idd nog best veel koude ochtenden en avonden, zeker als je de hond moet uitlaten...
    Maar ik hoop toch dat het nu een poosje geen wantenweer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad ‘s-morgens nog best fris, dat merken wij ook met het fietsen, daarom heb ik er zo’n hekel aan dat de tijd wordt verzet.
    Maar jij hebt lekkere, wollen winterwanten en nog super mooi ook, dus wie doet je wat !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt prachtige wanten! Knap gemaakt hoor. 's ochtends is het me vaak nog te koud zonder handschoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie wanten, die kon je de afgelopen tijd best wel gebruiken. Hopelijk kunnen ze snel de kast in voor de volgen winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie wanten! Ik heb m'n vingerloze handschoentjes nog veel aan 's morgens...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...