dinsdag 19 juli 2022

Inspiratie :-)

Eerst had ik het wel vaker

Dan zag ik iets leuks en wilde ik het graag maken


                                                De laatste tijd is dat toch minder
                                        Jammer, want ik heb het zo nodig, creatief zijn
Tuurlijk ik brei wel, maar ik bedoel meer
zomaar spontaan iets maken, net als Koen bijvoorbeeld

Ik wilde al een tijdje een krans voor aan de voordeur
Een zomerkrans :-)
Ik dacht aan eucalyptus blad met gipskruid
mmm toch maar niet, zal ik een krans kopen, mmm
Vanmorgen was ik even op Instagram aan het kijken
daar zag ik bij Marga, ze had eerst de blog Blauwenzo,
(nu is ze op Instagram actief met deze naam)
een super leuk idee, ik was meteen enthousiast
Ik had alle spulletjes in huis :-)

In de tuin of binnen een straal van 500 meter 
Ook niet onbelangrijk met dit warme weer ;)

Zo komt het dat deze leuke krans
nu aan onze deur hangt
Ik ben er helemaal blij mee
Wat was het leuk om de krans te maken :)
Dat moet ik vaker doen

Natuurlijk heb ik Marga een foto gestuurd
én haar bedankt voor de inspiratie

Kriebelt het nu ook bij jou;)





9 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk geworden! Ja, ik heb ze ook gezien op Instagram, ik volg haar ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Anita! Het staat heel huiselijk, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat gaaf gedaan, Anita!
    Inspiratie en creatief zijn komt en gaat met golven is mijn ervaring. En ik laat het maar gebeuren. Maar het is heerlijk als er iets uit je handen rolt dat helemaal naar je zin is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je echt ontzettend leuk gemaakt Anita, met een
    beetje nspiratie van een ander echt een persoonlijke
    krans maken. Zeer geslaagd, staat heel mooi op je deur!!!
    Wie weet ga ik ook een keertje een poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kriebelt bij mij ook heel gauw. Pinterest of even op freuvelweb kijken levert zo weer een stapel ideeën op. Nu heb ik ook een stapeltje liggen vandaag probeer ik er 1 op te zetten.
    En op blogger ook inspiratie genoeg.
    Blauw enzo volg ik ook.
    Maar nu je krans echt mooi gedaan.
    Maar het mooiste hieraan is, dat je alle materialen zo dicht bij de hand had. Dat zoek ik tegenwordig ook wat heb ik want ik wil niet naar de winkel rennen ha ha dat is jou goed gelukt❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar hoor. Ik haak af en toe wat maar verder kom ik niet. En ik kom ook op instagram allerlei leuks tegen maar heb meestal geen puf om het na te maken of ik heb geen zin om alle spullen bijeen te gaan zoeken. Een zomerkrans staat ook nog op mijn lijstje. Deze is lekker eenvoudig en daar heb ik, volgens mij, ook wel het eea van in huis. Dus wie weet. Ik ga nog even verder bij je lezen, ik loop hopeloos achter.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel leuke krans geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie krans is dit geworden, heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jazeker Anita, het kriebelt !
    Het is dan ook een heel mooie krans die je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...