vrijdag 22 januari 2021

Crea 2021 de B van borduren

De B van Borduren 

Ik eindigde bij de letter A
met de A van afmaken
Dat gaat onder meer over het borduren van
Randje per week 2014
Ja, je leest het goed 2014!
Al die tijd blijven liggen
Het kwam eigenlijk zo, ik was niet tevreden
over randje 20 (op de foto waar ik gebleven ben)
Ja eigenlijk eerder al, maar randje 20
toen had ik het gehad!

Ik had het borduurlinnen speciaal bij
Atelier Soed Idee gekocht, 
ik dacht dan heb ik het goede materiaal!
Maar helaas het borduurlinnen was voor 89 kruisjes
Het patroon is voor 103 kruisjes
Dat bleek toch wel een dingetje
En voordat ik het wist....... 2021
Tussentijds wel eens geprobeerd 
De draad letterlijk weer op te pakken,
maar toen was er weer iets met de patroontjes
Ook nog een keertje de patroontjes van een goede
blogvriendin gekregen, maar toen was er weer
iets met de laptop :(
2021 ik ben weer begonnen
Het boekje met patroontjes via Marktplaats gevonden
Randje 20 staat erop en nu verder :-)
Daar moest ik ook nog mijn best voor doen want
Ja, moet je weten, die had ik uitgehaald
maar ik moest hem nog eens uithalen :(
Gelukkig is randje 21 makkelijker

Nu weet ik het weer en gaan we ervoor ;)
Wel met een bureaulampje boven het werk en
een loep bril want ja de oogjes zijn ook zeven jaar ouder!

Ik zeg maar zo: 'de aanhouder wint'
&
Ik had het materiaal al in huis
Door de tijd waar we nu in leven
 ben ik me (nog) meer Bewust 
van dingen afmaken, minder kopen
en duurzamer bezig zijn :)

Hebben jullie ook iets wat al
heel lang ligt te wachten?

Laten we maar vlug gaan kijken
waar de andere aan dachten bij de letter B
Ik heb genoten van alle inzendingen van de letter a
Dank jullie wel :)

                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt




18 opmerkingen:

  1. Wat grappig, er wordt vandaag best vaak gekozen voor borduren (het was ook mijn keuze). Succes met je borduurwerk, uiteindelijk is het de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ook borduurwerk afmaken !
    Wat leuk die fietsers !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En ja, bij mij blijft ook beslist wel eens wat liggen, dat is heel normaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over alles wat blijft liggen zullen we het maar niet hebben...vorige week was afmaken, nu zijn we bij beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zeg om de randjes af te gaan maken. Heb ze ook nog ergens liggen. Heerlijk om al die B's langs te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja de Randjes, ik weet nog dat er een heleboel borduursters mee bezig waren. Wat goed van je om ze nu weer op te pakken en het af te maken! Moedig ook, want je had immers een goede reden om het weg te leggen...
    Ik zal ongetwijfeld ook wel iets hebben liggen wat nog afgemaakt moet worden, maar ik kan niet zo een, twee, drie zeggen wát.... Misschien heb ik het wel verdrongen, hihi. Als ik boven ben, ga ik toch maar eens zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed van je om het weer met frisse moed op te pakken, het wordt beslist mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja die randjes.
    Ik was er ook mee begonnen in 2014. Tot dat er een scheur in de stof kwam. Toen had ik geen zin meer. Ik dacht dat ik de Randjes nog eens overging maken, maar niet van gekomen. En ik wil het nu niet eens meer overdoen. Genoeg projecten om aftemaken, bijv mijn Efteling werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooh, diep respect dat je het weer oppakt. Ik vind het prachtig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dat je het af wil maken, de randjes heb ik ook geborduurd maar niet allemaal, sommige heb ik overgeslagen.
    Ons familiewapen en mijn initialen zitten er ook in verwerkt. Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, de randjes liggen bij mij ook nog te wachten. Ik heb ze wel geborduurd, maar het moet nog een boekje worden. Succes met jouw randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jahoor zulke dingen heb ik ook ben van plan dit jaar eens wat af te maken wat al kang ligt maar of het lukt......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad, de randjes... nu weet ik het weer.
    Te mooi om te laten liggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wie wat bewaart, heeft wat.... :) leuk dat je het nog gaat afmaken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om die randjes weer eens voorbij te zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O ja die randjes Anita , kan ze me nog goed herinneren heb er toen ook veel opgeslagen maar nooit iets mee gedaan. Wel de blokjes borduren die kwam geloof ik iets later. het zat je dus ook niet mee, de breedte van het linnen wat niet klopte is natuurlijk vervelend maar goed van je dat je het toch weer hebt opgepakt want het is wel een prachtige lap als het eenmaal voltooid is.
    Wens je succes met de vorderingen.......

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oef randjes borduren. Dapper hoor. Ik borduur bijna nooit. Ik vind de kleurcombinatie heel fraai. Past heel goed bij de sfeer waar ik van houd. Heel veel succes nu bij het afmaken van de randjes. Hoeveel moet je er nog?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Anita! ... my eyes shine on those cross stitch borders! I love it and you are great!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...