dinsdag 12 juli 2022

Dinsdag poppendag :-)

 Weten jullie het nog?
Julia zocht de lapjes voor haar quiltje/sprei :)
Maar er waren nog niet genoeg vierkantjes

Noortje, kom eens kijken
Wat een leuke schelpjes heb je Julia
Ja, die zijn ook leuk, maar daar heb ik niet over
Kijk eens, Anita heeft nog meer lapjes geknipt
Alleen maar paarse lapjes?

Nee kijk, vier verschillende kleuren,
vier stapeltjes :)
Die gaan we voor Anita in de goede
volgorde leggen
Wat bedoel je Julia?
Oeps, de tafel is te klein
Kom mee Noortje, daar heb ik wel een 
oplossing voor 
Kijk, we gebruiken de tafel in het atelier,
ruimte genoeg zo :)
Wat vind je hiervan Noortje?
Ik snap het niet zo Julia
We moeten zes lapjes naast elkaar leggen
Van veertien rijen 
en er mogen geen twee dezelfde lapjes 
naast elkaar liggen 
O, gaan we puzzelen 
Ja, zo kun je het ook noemen Noortje

Ik laat de meisjes maar even
en hoor het wel als ze zover zijn
Wordt vervolgd zullen we maar 
weer zeggen :-)

Is er nog meer poppennieuws, vast wel
laten we kijken bij:


  Blauw ruitje
                                    
                                                            De Breimeisjes  
        
                                                                               Céline
                                         













7 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast prachtig, laat de dames maar puzzelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat is zo leuk net zo lang puzzelen tot je tevreden bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar kun je nog best een tijdje op puzzelen... Maar leuk is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat vast helemaal goed komen denk ik Anita,
    die meiskes gaan vast een prachtig paroon bedenken
    met allemaal verschillende lapjes naast elkaar, ben benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat de dames zelf gaan puzzelen, het wordt vast mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die poppen van jou. Ik kan daar zo van genieten. Hier was het even rustig in poppenland maar nu ik vakantie heb, zal er vast wel weer wat gebeuren. Ik ben benieuwd naar de quilt die deze lapjes vast gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...