vrijdag 18 februari 2022

WvdM 2022 Tevreden

 Ook ik doe mee met het
Woord van de Maand 2022
bedacht door Blauw Ruitje :-)

Elke derde vrijdag van de maand 
een ander woord uitwerken 
Het lijstje met woorden vind je Hier

Deze maand is het woord Tevreden

Hier vertelde ik jullie dat ik tuinbonen ging zaaien
De dag erop was het 's-middags zo'n mooi weer dat
ik besloot om eerst eens de tuinkas schoon te maken
een nieuw moestuin seizoen
 begint met een schone tuinkas :)
Een schoonmaakbeurt was wel nodig zeg!!
Maar ik heb heerlijk in het zonnetje kunnen poetsen
Oké het was fris, maar goed te doen
bovendien heb ik mijn beweging weer gehad ;)

Trapje op, trapje af en tig emmers schoon water
met als resultaat een tuinkas die weer blinkt!
Zo kan het zonlicht weer goed in de kas schijnen
Dan groeien de zaadjes extra goed 
zijn die straks ook weer tevreden ;)
Ook binnen in de tuinkas moest alles schoon 
Alles eruit, bakken, potten, gereedschap
de tafel poetsen, daarna alles weer schoon terug
Hier zie je het eindresultaat
Alles spik en span en klaar voor de start ;)
Je snapt wel dat ik 's-avonds moe, 
maar voldaan én Tevreden op de bank zat 

En de tuinbonen, 
die zijn inmiddels ook voorgezaaid :-)

Wie er ook mee doen met het WvdM 2022 
















10 opmerkingen:

  1. Wat mooi, je eigen kas, en dan zo blinkend schoon. Voorpret voor de moestuin, voorzaaien, vroege aardbeitjes, tomaten, mmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien de ramen/glazen er weer mooi schoon uit. Binnen ziet het ook heerlijk fris. Ik kan me goed voorstellen dat het een heel tevreden gevoel gaf.
    Trouwens, wat heb je mooie laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh toppertje dat is ff lekker wat kun je dan idd tevreden zijn met jezelf. Geeft zo n lekker gevoel. Ik heb na een corona dipdag vandaag een energievolle dag.. Het lijkt wel of ik nu vleugeltjes heb. Heb al zoveel gedaan, het is nog niet eens half 11 .ik geniet nu van het goede fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is echt iets om tevreden over te zijn! Nu hopen dat de storm het niet allemaal ongedaan maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tevreden kun je zijn Anita, wat een prachtige en nu ook schone kas. Daar ga je met plezier de planten in zetten. Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tevredenheid alom, het ziet er keurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een SUPER dag gekozen om de kas eens grondig onderhanden te nemen Anita. Je kan gewoon aan je lichaamshouding zien dat je eer plezier in had. Het eind resultaat is
    ziet er ook spik & span uit. Heerlijk dat we nu weer langzaam aan naar de lente gaan, alhoewel die giga storm nu in Friesland niet bepaald dat gevoel geeft, pfff.
    Je kan heel TEVREDEN zijn over de blinkende kas.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na zo'n dag moe maar tevreden op de bank zit. En het zien van de foto's maakten dat ik ook weer zin krijg in het nieuwe tuinseizoen. Nu heb ik wel geen kas, maar in ons postzegeltje valt genoeg te genieten. Wat een leuke laarzen heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke challenge doen jullie! Maar helaas ben ik nog niet fit genoeg om aan veel dingen mee te doen. Je kas ziet er weer top uit en de plantjes en bonen kunnen naar hartelust weer groeien! Dat je hierover tevreden bent kan ik geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijn klusje in de zon, je hebt eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...