donderdag 24 februari 2022

1 ding tegelijk :)

Ik geef het toe ;)
Op dit moment kan ik 
(maar) 1 ding tegelijk
en kijk ik vol bewondering naar andere blogs
Zelfs mijn reacties zijn later!
Ik brei aan mijn Nuuksweater en ben best al ver
Alleen de boord aan de hals nog :-)
Nog steeds helemaal blij mee

Wel geprobeerd hoor ;-)
2 dingen tegelijk!
Alle leuke deken(tje)s die voorbij kwamen
Dat wil ik ook wel dacht ik
Garen uit mijn voorraad gezocht
De inspiratie vond ik bij Akkelien
Ze heeft inmiddels haar foto's boven de blog
al weer aangepast, maar daar zag ik een foto
van het call the midwife dekentje
Dat patroontje wilde ik altijd al eens uit proberen 
Zoals je ziet het begin is er

Toch kies ik ervoor om eerst mijn
Nuuksweater af te maken
Dan kan ik hem gaan dragen :)

Daarna is het tijd voor het dekentje, 
komt helemaal goed, 
want het is een leuk patroontje, 
dat heb ik al ontdekt :)












 

9 opmerkingen:

  1. Goed dat je eerst afmaakt waar je mee bezig bent, het wordt een mooie trui. Ik ben meestal ook met 1 ding tegelijk bezig, is toch veel handiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Nuuksweater is een schoonheid en heerlijk dat het bijna voltooid is Anita. Eigenlijk is het het beste inderdaad om iets af te maken, maar ja er zijn zoveel leuke dingen om te doen en dat is gevaarlijk. Dat denkentje gaat ook erg leuk worden, een schattig patroontje is het.
    Succes met de vorderingen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn niet allemaal hetzelfde, en je moet doen wat bij je past. Persoonlijk vind ik het heerlijk om te kunnen afwisselen en ik doe dat op één avond ook heel vaak met 3 verschillende werkjes.
    Maar nu je sweater al zo ver is, kan ik me voorstellen dat je die heel graag af wil maken! Wat een beauty...
    Het call the midwife dekentje is heel leuk om te maken en het resultaat al evenzo. Als je trui klaar is, hoef je in elk geval niet na te denken over je volgende werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je sweater wordt mooi en je bent al zo ver. Het patroon van het dekentje zit ook in mijn hoofd. Ik hou wel van met meerdere dingen bezig zijn voor de afwisseling vind ik dat toch prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Multitasken is ook nergens goed voor, dus lekker breien en genieten van het proces. het wordt mooi zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je eerst je trui gaat afmaken, mij lukt het niet om aan maar 1 werkje bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zijn allemaal verschillend, Anita! Het grappige is dat ik zelf nog nooit de Call the midwife gehaakt heb. Ik heb er een breiversie van bedacht. Maar dat is inderdaad een heel leuk patroontje om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt je trui mooi! Fijn dat hij bijna klaar is, dan kan je je daarna lekker richten op het volgende project. Helemaal prima toch als je maar één project tegelijk doet?! Gewoon doen wat bij jou past, dat werkt het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik al zóver was met een sweater, dan zou ik die ook eerst afmaken. Zeker als hij zo mooi was als die jij hier laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...