zondag 6 februari 2022

Even laten bezinken :)

Hartelijk bedankt voor alle felicitaties  :-)
Inderdaad heerlijk, alles mag en niets moet
Ik moet het nog wel even laten bezinken hoor!
Al een aantal keren lekker naar buiten geweest
Dat 'tudeletut' zit er nog wel in
Logisch, na een week met pensioen ;)

Ik heb zoveel plannen!
Het moestuin seizoen gaat weer beginnen 
Ik heb leuke tuin tijdschriften gekregen
Die wil ik nu eens op mijn gemakje gaan lezen
Ook wil ik graag weer gaan haken
ik ben nog in dubio
Of de reversible deken of
de restjes deken gaan haken,
ik zie namelijk zoveel leuke voorbeelden :)
Toch maar eens mijn bolletjes gaan sorteren
 kijken of het genoeg is voor een baby-dekentje

Wat zo heerlijk is
Ik hoef me niet meer te haasten!
en dat voelt goed :-)

Fijne zondag 
















 

12 opmerkingen:

  1. Dat zal zeker even wennen zijn, Eerst maar eens genieten van het niet haasten. Wel weer leuke ideetjes op doen en restjes dekens ik geloof dat het nu een hot item is. ook ik maak me er sterk voo. Eigenlijk is dat een hele uitdaging geen kosten maken en toch een deken haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook eens aan een deken begonnen. Het begin is er, al het garen is er ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verandering, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het duurt voor sommigen wel een jaar om te wennen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het snel genoeg went, maak maar veel plannen alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker heerlijk Anita, je niet meer hoeven te haasten, dat voelt heel vreemd in het begin. Het is ook een mooie periode van het jaar zo naar de Lente toe. Ale tijd voor je moestuin dat is super, lekker haken, breien of waar je maar zin in hebt, het kan allemaal wanneer het je uitkomt, geniet volop van dat fijne gevoel, groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is een hele verandering hè... Eerst lijkt het een beetje op vakantie hebben/vrije dagen, maar op den duur ga je vanzelf een nieuw soort ritme vinden. Het ligt er natuurlijk ook aan of je voorheen veel uren werkte, of wat minder.
    Maar ik denk dat er genoeg leuke dingen zijn die jouw aandacht vragen. Of dingen waar je nooit aan toe kwam en je toch wilde doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een verandering, gefeliciteerd met je extra vrijheid/nieuwe fase, en succes om een nieuw ritme te vinden. gelukkig heb je plannen genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat héérlijk Anita, dat je zelf je dag kunt indelen, niets moet persé.
    Maar we zien al dat je je niet zult vervelen, er zijn genoeg leuke dingen te doen, je hebt de tijd voor je moestuin en handwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch, niets moet, alles mag !
    Wij genieten er nog steeds van, al 16 jaar !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...