vrijdag 31 december 2021

Aan het aftellen ;)

 Nog een paar uur en dan zit 2021 erop
Wat een jaar!!


Het is niet alleen aftellen van het jaar voor mij,
maar ook  aftellen voor mijn borduurwerk,
Randje per week 2014
Mijn plan, om alle randjes geborduurd te hebben 
voor het eind van het jaar is niet gelukt,
maar positief blijven, ik ben wel ver gekomen :-)
Nog 6 randjes te gaan
Daar heb ik wel echt mijn best voor moeten doen!
Ik zag op Instagram dat ik op 16 januari had besloten
om mijn Randje per week af te gaan maken en
als je het dan weer zo bekijkt, dan heb ik nog even ;)
Hij komt af, dat is zeker :)

Voor mij lijkt het net alsof ik dit jaar
alleen maar geborduurd heb
Gelukkig laten mijn beste negen van Instagram
toch wel iets anders zien :-)

Ik wens jullie een mooi, vooral gezond en creatief 2022
Tot in het nieuwe jaar :)

Groetjes Anita





8 opmerkingen:

  1. Misschien niet helemaal af maar je bent echt wel opgeschoten. Wat ga je hierna met al die randjes doen? Goede jaarwisseling en tot in 2022.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, dat komt zeker goed, met die randjes!
    Een goede jaarwisseling gewenst en graag tot blogs in 2022!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt goed met de randjes een fijne jaarwisseling tot later in 2022

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijna af is ook prachtig. Goede jaarwisseling gewenst en een goed 2022

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat komt vast goed met die randjes! Ik hoop mijn randjesboek volgend jaar af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het echt heel knap van je Anita, slechts nog 6 randjes
    te gaan dat is voor mij echt praktisch af hoor. Het is toch
    erg arbeidsintensief borduren. Leuk je collage foto te bekijken met allerlei mooie gevarieerde posten.

    Wens je alle goeds voor 2022, en dat we weer van elkaars posten kunnen genieten.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent ver gekomen Anita en het zal best afkomen in het nieuwe jaar.
    Wens je een gezond en fijn creatief 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het knap van je dat je kunt relativeren en er geen punt van maakt dat de randjes niet zijn afgekomen. Uit ervaring weet ik hoeveel tijd daar in gaat zitten en altijd meer dan je denkt! Het komt wel goed met die randjes.
    En het is ook leuk dat je andere dingen hebt kunnen maken in 2021. Stel je voor dat je alleen maar had geborduurd...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...